Kako postati marketinški genij?

Marketing Genius Masterclass konferencija Petera Fiska u Zagrebu 2. i 3. travnja

Kako postati marketinški genij?

Želite li se baviti marketingom danas, morate biti genij. Tržišta su kompleksna, kupci zahtijevaju sve više i konkurencija je intenzivna. Prateći vizije Applea i pronicljivost Zare, strastvenost Nikea i nepoštivanje Jones Sode, poduzetnički duh Jet Bluea i uzbudljivost Agent Provocateura, vidljivo je da vodeći brandovi i marketinški stručnjaci danas djeluju i razmišljaju na drugačiji način.

Kako upregnuti inteligenciju i razbuktati maštu kako bi se došlo do iznimnih rezultata? Peter Fisk, nadahnjujući govornik i autor, vodi inovativan dvodnevni Masterclass program za senior marketing stručnjake. Tijekom konferencije predstavit će novu viziju marketinga, nove ovlasti za marketinške stručnjake unutar djelovanja pokretanja poslovanja, te praktični pristup u cilju prihvaćanja ideja koje će obilježiti tržišta 21. stoljeća. Nadovezujući se na svoj bestseler Marketinški Genij Peter Fisk istražuje najvažnija marketinška pitanja i trendove, nove ideje i najbolja znanja iz cijelog svijeta. Što je najaktualnije, što je novo, što funkcionira i što nam tek slijedi?

Kako "raditi" marketing u svijetu Googlea? Saznajte što misli Yahoo o tome. Što je potrebno učiniti kako bi se preoblikovalo vaše tržište? Naučite od Samsunga i Toyote. Kako presjeći gužvu uvijek budnih medija? Slušajte Mauricea Saatchia. Kako ostvariti svoj san iz uredske fotelje? Poslušajte Li & Fung. Koja je tajna novih generacija društvenih mreža? I ne samo to već i kako stvoriti svoj vlastiti Second Life.

Image

O predavaču: Peter Fisk

Dr. Peter Fisk iskusan je strateg i marketinški stručnjak koji je radio u nekim vodećim svjetskim tvrtkama, uključujući Coca-Colu, Microsoft i Vodafone. Pošto se najprije okušao u nuklearnoj fizici, zaposlio se u tvrtci British Airways u doba kada se ona s punim pravom nazivala "vodećim svjetskim avio-prijevoznikom". Radio je u svim područjima prodaje i marketinga - uključujući razvoj distribucijskih kanala, marketing odnosa s klijentima i upravljanje brandovima - i bio je član strateškog tima koji se bavio izazovima što ih sa sobom nose globalizacija i nove niskobudžetne tvrtke.

Peter je diljem svijeta priznat stručnjak i marketinški analitičar. Predaje na motivacijskim seminarima o kupcima i brandovima, strategijama i inovacijama. Pažljiv je i obziran, provokativan i zabavan.

Autor je provokativnih i inspirativnih knjiga, „Marketinški genij“ i „Poslovni genij“, koje povezuju izazove i mogućnosti u poslovanju danas, pokazuju kako ubrizgati injekciju genijalnosti u vaš posao kako bi rezultat bio izvanredan. Supotpisnik je knjiga „Handbook of Management Finacial Timesa“ i „The Complete CEO“. U siječnju 2006. časopis Business Strategy Review proglasio ga je jednim od vodećih novih poslovnih teoretičara. 

Zašto sudjelovati?

Istraživanje  marketinških stručnjaka u srednjoj i istočnoj Europi pokazalo je da su glavna pitanja pokrivena ovim Masterclass programom najvažniji izazovi s kojima se suočava marketinški menadžment u regiji danas. Primjena onoga što se može naučiti slušajući ovaj Masterclass dati će vama i vašoj organizaciji priliku da dobijete konkurentnu prednost i poboljšanje konačnog profita.

I vi možete biti marketinški genij. Jeste li spremni?