Globalna PR mreža Eurocom Worldwide širi se u Hrvatsku, Sloveniju i Srbiju

Eurocom Worldwide je udruženje 33 neovisne komunikacijske agencije s predstavništvima u 55 svjetskih metropola

Globalna PR mreža Eurocom Worldwide širi se u Hrvatsku, Sloveniju i Srbiju

Globalna mreža nezavisnih PR agencija Eurocom Worldwide certificirala je Visicom PR, regionalnu agenciju sa sjedištem u Zagrebu, za svog partnera u Hrvatskoj, Sloveniji i Srbiji. Eurocom Worldwide je udruženje 33 neovisne komunikacijske agencije u području tehnologije, industrije i komercijalnog sektora, s predstavništvima u 55 svjetskih metropola, a koje zastupaju više od 1000 klijenata na pet kontinenata.

Mreža Eurocom Worldwide prisutna je u Zapadnoj, Sjevernoj i Istočnoj Europi, kao i Sjevernoj i Južnoj Americi, Aziji, Bliskom Istoku te Africi, a njeno proširenje na Hrvatsku, Sloveniju i Srbiju dodatno osnažuje mogućnosti mreže te pruža još veću globalnu prisutnost, jedinstven pristup upravljanju kampanjama i prenošenju komunikacijskih poruka.

„S osobitim zadovoljstvom postajemo dio globalne mreže Eurocom Worldwide kroz koju ćemo zastupati regiju u međunarodnoj mreži najboljih nezavisnih agencija u području B2B poslovanja i tehnologije. Ovo partnerstvo potvrda je našeg višegodišnjeg ulaganja u kvalitetu usluga te fokusiranja na regionalno tržište“, izjavio je Krešimir Petković, direktor agencije Visicom PR koja osim u Hrvatskoj posluje u Srbiji, Sloveniji, Mađarskoj i Grčkoj.

“Sve je više agencija koje iskazuju zanimanje za pristupanje mreži Eurocom Worldwide, a jedan od naših najvažnijih kriterija jest specijalizacija i izvrsnost u B2B poslovanju i tehnologiji te pokrivenost određenog geografskog područja“, izjavio je Robin Baker, predsjednik Eurocom Worldwide mreže te dodao: „S oduševljenjem pozdravljamo pristupanje agencije Visicom PR našoj globalnoj mreži. Visicom PR raspolaže potrebnim stručnim znanjima koja su nam potrebna te pruža usluge na ključnim tržištima Jugoistočne Europe.“

Visicom PR je u Hrvatskoj, u 2014. godini ostvario prihode na razini 2,4 milijuna kuna, a stabilan rast poslovanja nastavljen je i u 2015. godini u kojoj su prihodi dosegnuli gotovo 3 milijuna kuna. Stabilnim poslovanjem u Hrvatskoj omogućen je razvoj kompanije i strateško širenje poslovanja u zemljama u regiji. U 2014. je osnovano društvo u Srbiji, a kompanija je realizacijom novih ugovora u regiji ušla i na tržišta integriranih komunikacija u Sloveniji i Grčkoj te krajem 2015. u Mađarskoj, u kojima također pruža konzultantske usluge.