Franck predstavio tehnološku i marketinšku inovaciju- platformu Kava&Kava

Inovativno rješenje Francka integrira društvene mreže, ugostiteljske objekte i mobilne uređaje

Franck predstavio tehnološku i marketinšku inovaciju- platformu Kava&Kava

Franck je jučer u zagrebačkom Supercaffeu predstavio svoju Kava&Kava platformu, marketinšku i tehnološku inovaciju namijenjenu ugostiteljskim objektima i njihovim gostima.  

Riječ je o jedinstvenoj promotivno-komunikacijskoj platformi koja, pomoću aplikacije za pametne telefone, integrira društvene mreže, ugostiteljske objekte i mobilne uređaje. Franck tako postaje prva kompanija na europskom tržištu hrane i pića koja svojim partnerima u ugostiteljstvu nudi inovativno rješenje za učinkovitu komunikaciju s gostima, program vjernosti i unapređenje poslovanja.  

Cjelokupan projekt – od inicijalne ideje Francka do finalnog rješenja, predstavili su voditelji tima odgovornog za realizaciju - Dražen Posavčević, brend menadžer iz Francka te Nikola Vrdoljak, stručnjak za digitalne komunikacije. 

Uz moderatora Ivana Šarića, Kava&Kava aplikaciju za pametne telefone na današnjem su predstavljanju isprobali i njegov prezimenjak Dario Šarić i suigrači iz KK Cibona Martin Junaković, Marko Arapović, Tomislav Gabrić i Lovro Demo te glumica Leona Paraminski i TV voditeljica Ana Stunić. 


Image



Image


Kava&Kava: prednosti za partnere Francka (ugostitelje)

Lansiranjem Kava&Kava platforme Franck svojim partnerima – ugostiteljskim objektima – nudi besplatan alat za promociju i direktnu komunikaciju s gostima kroz oglašavanje promotivnih akcija, posebnih ponuda i različitih događanja koja organiziraju. Osim toga, daje im mogućnost kreiranja vlastitog programa vjernosti odnosno sustava nagrađivanja svojih redovitih gostiju, prednosti postojećeg Franck programa vjernosti, vlastitu web podstranicu na www.kavakava.hr te priliku za dodatnu promociju na društvenim mrežama (Facebook, Twitter). 

Bitno je naglasiti da nagrade i akcije iz programa vjernosti koje Kava&Kava partneri nude i komuniciraju, ne moraju biti vezane isključivo uz ponudu Francka, već ugostitelji platformu mogu koristiti za promociju svoje cjelokupne ponude i aktivnosti.   
Franck na ovaj način podržava svoje partnere iz HoReCa kanala, odnosno male obrte i poslovne subjekte – kafiće, restorane, klubove - omogućavajući im da uz minimalna ulaganja osmisle program vjernosti i aktivnosti kako bi zadržali postojeće i privukli nove goste u svoj lokal te u konačnici povećali promet i prihode. Partneri kroz ovu platformu također mogu prikupljati i pratiti statistiku o promotivnim aktivnostima te sukladno rezultatima, prilagođavati sadržaje i ponudu kafića željama svojih gostiju.   

„Kava&Kava platforma nastala je temeljem naše želje da, kao lider u espresso kategoriji, pružimo još veću podršku svojim partnerima u HoReCa kanalu te da njihove goste, odnosno naše krajnje potrošače, dodatno nagradimo za vjernost. Ugostitelji su odmah prepoznali prednosti i promotivni potencijal koji im na ovaj način pružamo pa se platformi u vrlo kratkom roku priključilo više od 700 lokala, a smatrphone aplikaciju i prije službenog predstavljanja preuzelo je oko 3000 korisnika “, istaknuo je Dražen Posavčević, brend menadžer iz Francka. 

Zanimljivosti i nagrade za korisnike Kava&Kava aplikacije 

Mobilna aplikacija preuzima se besplatno s Apple AppStorea i Google Playa, a pomoću nje korisnici prate akcije i događanja u svojim omiljenim kafićima i kafićima u njihovoj blizini  te na označenim Kava&Kava lokacijama sakupljaju bodove. Uz praćenje akcija i pogodnosti, moguće je s prijateljima na društvenim mrežama podijeliti informaciju o svojoj lokaciji („check-in“) te ih pozvati na kavu. 


Image


Sakupljene bodove korisnici potom mijenjaju za nagrade kafića, ali ih nagrađuje i Franck.  Bodovi se tako mogu zamijeniti i za vrijedne Franck nagrade na webshopu www.kavakava.hr – mobitele, poklon bonove, majice, šalice itd. U nadolazećem razdoblju Franck će uložiti svoje resurse u edukaciju partnera kako bi aktivno krenuli u izgradnju programa vjernosti za svoje goste te tako obogatili ponudu za korisnike aplikacije. 

Predstavljena verzija platforme tek je njezina prva inačica koja će se u budućnosti razvijati prema povratnim informacijama s tržišta. Do kraja 2014. godine aplikacija bi trebala biti dostupna na 2.000 partnerskih lokacija u HoReCa kanalu diljem Hrvatske.