4 kratka i jednostavna savjeta kako biti na dobrom glasu među suradnicima

Svatko želi biti prihvaćen, kako to postići u poslovnoj okolini?

4 kratka i jednostavna savjeta kako biti na dobrom glasu među suradnicima

Novi ste na poslu i želite steći dobru reputaciju i ugled zaposlenika s kojim većina kolega želi surađivati, tada morate obratiti pozornost na koji se način ophodite prema suradnicima.

Pokažite poštovanje

Nebitno jeste li susreli kolegu s posla na nekom domjenku, u uredu, predvorju ili mu šaljete e-mail, važno je da mu se obratite s poštovanjem, čak i kada je vaš vršnjak.

Pokažite emocije

Upitajte kolegu kako je te je li ugodno proveo vikend. Iako se s nekim suradnicima na poslu ne družite u privatnom životu, pokažite zanimanje za njih. Budite susretljivi.

Pišite kratke poruke u e-mailu

Primjerice, ako pozivate kolege na poslovni sastanak nije potrebno naširoko opisivati događaj. Važno je sažeto napisati sve potrebe informacije.

Privatni život sačuvajte za sebe

Imajte na umu da zaposlenike ne zanimaju vaši problemi iz privatnog života. Stoga, ljubavni život, vjersko i političko opredjeljenje zadržite za sebe te izbjegavajte raspravu o sličnim temama.

Preuzeto sa: Savjetnica.com