Budi najbolja verzija sebe.
Žena, majka i perspektivna poduzetnica godine

Danira Glavinić: 'Za mene ne postoji riječ neuspjeh. Samo lekcija'

Osvojila je nagradu za Perspektivnu poduzetnicu godine, jedna je od rijetkih koja je tijekom pandemije zaposlila nove radnike, a sljedeće godine pokreće još jedan brend

Budi najbolja verzija sebe.

Danira je definitivno žena koja je svojim radom i upornošću obilježila 2020.

Ova je godina po mnogočemu bila izazovna, posebno za male poduzetnike i privatnike. I dok su mnogi stavili ključ u bravu ili pretrpjeli velike gubitke, Danira Glavinić s otoka Brača pripada onom najmanjem, ali najpozitivnijem dijelu. 

Početkom studenog osvojila je nagradu za Perspektivnu poduzetnicu godine, njezin brend Dada&Rocco posluje toliko uspješno da su u jeku ove pandemije pokrenuli nove poslove i zaposlili nove radnike, a trenutno je u završnoj fazi pokretanja još jednog brenda.

Za sebe voli reći da je žena, majka i privatna poduzetnica. I sve to stoji, ali ova 32-godišnjakinja je mnogo više od tih riječi. 

Budi najbolja verzija sebe.

Njezina priča o uspjehu počinje na samom kraju 2015. godine. Danira je tada postala majka dječaka Roka i njegovim rođenjem uvidjela je veliki nedostatak kvalitetnih i sigurnih zaštita za krevetiće na tržištu, stoga je preuzela stvar u svoje ruke. 

“Htjela sam za svoje dijete zaštitu koja će ga štititi od udaraca, a u isto vrijeme nama omogućiti nesmetan pogled na njega u svakom trenutku. I tako su nakon dosta razmišljanja i skiciranja, pa i samog šivanja, nastale prve zaštitne navlake za rešetke krevetića mog sina Roka”, govori Danira. 

Kada je vidjela da su njezini prijatelji koji su i sami bili u to vrijeme roditelji malih bebica, oduševljeni navlakama, došla je ideja da to ponudi i široj javnosti. “Na taj način smo htjeli pomoći svima s istim problemom koji smo i mi imali. Nakon što smo dobili potvrdu patenta, na koju smo čekali jako dugo, krenuli smo s našom Dada&Rocco pričom.”

Od samog starta htjela je da ime brenda bude muško i žensko. Kako je u to vrijeme imala samo Roka zbog kojeg je i nastao cijeli brend, njegovo ime je bilo logičan odabir, nedostajalo je još žensko. “Nakon dugo razmišljanja smo se sjetili da moj nadimak Dada ide izvrsno uz Rocco i tako je nastao Dada&Rocco.”

Budi najbolja verzija sebe.

Svaki početak je težak, posebno kada pokrećeš vlastiti brend, a živiš na otoku. Danira kaže kako je ona imala sreće što je u startu imala obitelj iza sebe, roditelje koji su oko 20 godina u privatnom poslu, i koji su joj puno pomogli i još uvijek pomažu svojim savjetima. Od jedne krojačice došla je do brojke od 14 zaposlenih, a kao tajnu uspjeha ističe tri ključne stvari: upornost, pozitivno razmišljanje i rad.

“Neće uvijek biti sve bajno i sjajno, ali baš iz tih loših dana trebamo naučiti najviše, podignuti glavu i krenuti dalje, još jače i upornije. Ja sam takva po prirodi. Čega se uhvatim to doguram dokraja. Pa tako i u privatnom poslu. Za mene ne postoji riječ neuspjeh. Samo lekcija.”

A da je to zaista istina, dokazuje i nedavna nagrada za Perspektivnu poduzetnicu godine koju dodjeljuje Women in Adria. “Od samih početaka mog privatnog poduzetništva, ne znam jesam li ikada zastala i pogledala iza sebe. Women in Adria i njihova nagrada su mi to omogućili. Zastati na trenutak i prisjetiti se svega što smo ostvarili u ovih zadnjih 5 godina. Dobiti priznanje od tako uspješnih žena, izaći ispred svih njih i pričati o mojim počecima i mom poslovnom putu je velika čast. Ova nagrada nije samo moja. To je priznanje cijelom mom timu bez kojeg sve ovo ne bi bilo moguće.”

Kako smo dotaknule temu ženskog poduzetništva, pitala sam Daniru misli li da je ženama teže u ovom svijetu i ima li kakav savjet za druge žene koje razmišljaju o pokretanju vlastitog posla. 

Od nas se očekuje sve. I da smo dobre majke, supruge, kućanice, privatne poduzetnice...Jako teško je to sve skupa izbalansirati, kada znamo koliko nam privatan posao oduzima vremena. Vjerujem da bez kvalitetne podrške, i muža koji razumije da nekada neće naići na ručak na stolu, se jako teško može uspjeti izbalansirati sve to zajedno. Nažalost, strah je ubio najviše ideja i snova. Nemaju svi sreće kao što sam ja imala i obitelj iza sebe koja te podržava. Ali ako možete sanjati o tome, to možete i ostvariti. Ako dovoljno jako to želite, ništa vam neće moći stati na put da to i ostvarite."

U početku je i Danira sama znala raditi po 14 sati dnevno, a uz takav posao balansirati obitelj nije bilo nimalo lako. Ipak, uz veliku podršku i razumijevanje obitelji i supruga, napokon je postavila svoje prioritete. Njezin dan danas izgleda ovako: buđenje u 6.30h, ispijanje prve kavu sa suprugom, vožnja djece u školu i vrtić, zatim odgovaranje na mailove, postavljanje proizvodnje, smišljanje nove kolekcije, novih proizvoda. I iako posao često zna oduzeti više od 8 sati, nastoji da je takvih dana sve manje i manje, a vikendima zato odlaže mobitel i laptop sa strane te uživa u vremenu s obitelji. 

Osim patentiranih zaštitnih navlaka za rešetkice krevetića (koje su ujedno i najprodavaniji proizvod) jedinstvenih i inovativnih proizvoda ne nedostaje pa se u ponudi ovog brenda nalaze i vreće za spavanje “dimija” oblika i otvorenih stopala, dekice s minky rubom, baby nest s dodatnom podlogom, jastučić Uško - prvi jastuk za bebe i mazilica Uško. Svi oni nastali su zahvaljujući Danirinoj inspiraciji koju pronalazi svugdje oko sebe, ali i iz vlastite potrebe budući da je majka dvoje djece. Uz to, važno je kako ističe, uvijek razmišljati izvan okvira te ponuditi nešto inovativno, estetski lijepo, ali prije svega kvalitetno. A očigledno je da taj trud i kvalitetu prepoznaju i klijenti, jer, primjerice, njihov baby nest hvaljeniji je i od duplo skupljeg baby nesta jednog svjetskog brenda. 

I uslijed pandemije koronavirusa izazovne za sve poduzetnike, Danira je jedna od rijetkih koja je tijekom novonastale situacije pokrenula nove poslove, zaposlila nove radnike i hrabro gura prema naprijed, jer sljedeća godina bit će velika za sve u Dada&Rocco timu.

"Trenutno smo u završnoj fazi pokretanja još jednog brenda koji se zove Biboo. Biboo je u nastajanju već dvije godine i od tog brenda puno očekujem. Kako sam pefrekcionistica i ništa osrednje ne želim puštati u prodaju, ovo je za nas bio jedan vrlo zahtjevan projekt, koji nam je oduzeo puno vremena i truda. Nadam se da će se našim dragim klijentima svidjeti završni rezultat."

Iako nam zasad nije htjela otkriti više, ne sumnjamo da će se njezine riječi obistiniti. Uostalom, u ovaj posao krenula je prvenstveno zbog i iz ljubavi, a to nikada ne može završiti loše.

Budi najbolja verzija sebe.
Pratite nas
2021. Sva prava pridržana.