Telemarketing – neka oni prvi spuste slušalicu

Koliko puta su vas iživcirali telemarketingom i anketama? Vrijeme je da uzvratite udarac!

Telemarketing – neka oni prvi spuste slušalicu

Spomenete li telemarketing ili telefonske ankete, većina ljudi će zakolutati očima i ispričati vam neku priču o takvom pozivu koja ga je razljutila. Većina se slaže da nema ničeg iritantijeg nego kad sjednete za ručak ili navečer nakon posla uživate u miru svog doma, a prekine vas telefonski poziv anketara ili prodavača preko telefona.

Umjesto da vas netko maltretira telefonskom anketom ili da poklopite slušalicu čim čujete tko zove, ne bi li bilo zabavno kad bi jednom vi preuzeli konce u svoje ruke i iživcirali osobu koja vas je nazvala?

Vrijeme je da vi kažete svoje i konačno dočekate da vam anketar ili teleprodavač poklopi slušalicu. Ovo nije uvijek jednostavan zadatak, jer mogu biti prilično uporni. Ipak, uz pravi plan, pripremu i tvrdoglavost, sigurno će vam uspjeti.

Kao prvi korak trebate pronaći nekoliko potencijalnih rečenica koje nisu nepristojne ni vulgarne, a bit će dovoljno iritantne anketaru ili prodavaču, tako da više neće podnijeti taj razgovor i radije će se izložiti riziku ukora na poslu, jer će vam prvi poklopiti slušalicu.

Nekoliko potencijalnih strategija koje su se pokazale vrlo uspješne do sada uključuju:

• ponavljajte „Znala sam da ćete to reći!“ nakon svega što vam prodavač kaže.

• Vrlo uljudno recite prodavaču/anketaru da ne čujete dobro i provjerite kako glasno može govoriti u telefon, prije nego konačno odustane.

• Nakon nekoliko trenutaka nevino recite: „Morat ćete mi pomoći. Imam probleme sa kratkoročnim pamćenjem – brzo zaboravljam. Tko je to na telefonu?“

Ili bi mogli:

1. Prodati nešto svoje – Kad prodavač počne preko telefona pričati o proizvodu koji nudi, prekinite ga i probajte vi njemu nešto prodati. Pitajte ga da li bi htio kupiti nešto od vas (može se raditi o prvoj stvari koju uočite u sobi).

2. Izmislite vlastiti jezik – Čim shvatite da se radi o anketi ili teleprodaji, odgovarajte na sva pitanja nerazumljivim izmišljenim jezikom.

3. Zamolite prodavača ili anketara da vam da svoj kućni telefonski broj – Nakon što primite ovakav poziv, prekinite ga i recite mu da bi željeli čuti nešto više o proizvodu, odnosno da bi htjeli sudjelovati u anketi, ali upravo večerate. Zamolite ga da vam da svoj kućni telefonski broj tako da ga možete nazvati i maltretirati s prodajom usred njegove večere.

4. Pretvarajte se da ste telefonska sekretarica – Nakon što ste se javili malo pričekajte da počne govoriti, zatim ga prekinite i robotskim glasom odgovorite: „Trenutno nismo u mogućnosti preuzeti vaš poziv. Molimo Vas ostavite poruku. Hvala na pozivu. Biiiiip.“