Izabrana pratiteljica igrača za utakmicu godine!

McDonald’s, globalni sponzor FIFA-e i UEFA-e i ove je godine proveo kampanju Player Escort te djecu pobjednike natječaja vodi na odabrane utakmice Svjetskog nogometnog prvenstva

Izabrana pratiteljica igrača za utakmicu godine!

Luna Kalesić (8) iz Osijeka pobjednica je McDonald'sove globalne kampanje Player Escort u Hrvatskoj. Zajedno sa svojom pratnjom, mala Luna otputovat će u lipnju u Sao Paulo na utakmicu godine, Hrvatska - Brazil 

McDonald’s, globalni sponzor FIFA-e i UEFA-e i ove je godine proveo kampanju Player Escort te djecu pobjednike natječaja vodi na odabrane utakmice Svjetskog nogometnog prvenstva, zajedno s njihovom pratnjom. McDonald's Hrvatska će ovogodišnju pobjednicu u Hrvatskoj, osmogodišnju Osječanku Lunu Kalesić, voditi na utakmicu otvorenja Brazil - Hrvatska u Sao Paulu 12.lipnja.


Image



Image


Od 2002. godine ovaj ekskluzivni McDonald'sov program na globalnoj razini omogućava stvaranje jedinstvene uspomene malim navijačima i navijačicama diljem svijeta. Prijave su bile moguće putem aplikacije „Pratitelj igrača“ na McDonald’s Hrvatska Facebook stranici, a pobjednika, prvu rezervu i još četrnaest finalista izabrao je McDonald'sov žiri u sastavu: Ivan Blažićko, Barbara Kolar i Saša Buneta te predstavnici McDonald'sa Hrvatska.

Pobjednik natječaja, dijete s najupečatljivijim savjetom za naše reprezentativce, je devetogodišnja djevojčica Luna Kalesić koja je simpatičnom porukom osvojila McDonald's i članove žirija. „Kada sam ja počela trenirati nogomet, bila sam jedina djevojčica. Svi dečki su mi se smijali. Kod kuće sam plakala, ali nisam odustajala. Nakon nekog vremena postala sam omiljena. Zato budite uporni jer trud će uvijek biti nagrađen“, poručila je Luna i time si osigurala put na utakmicu godine.

„Vjerujemo da je san svakog djeteta istrčati na teren s aktualnim idolima cijele zemlje, i doživjeti nogometnu euforiju iz prve ruke. I u ovom projektu smo prije svega posvećeni pružanju zabavnog iskustva“, naglasio je Pavel Pavliček, član uprave tvrtke Globalna Hrana d.o.o. nositelja franšize McDonald's za Hrvatsku.

Image


Za pobjednicu natječaja i njenu pratnju, McDonald's je omogućio trodnevni smještaj u Sao Paulu i različite zabavne aktivnosti čak i uoči same utakmice te još dva noćenja u Rio de Janeiru uz popratni program prije povratka u Zagreb. Aranžman uz hotelski smještaj uključuje i obroke, prijevoz te putno osiguranje. Za čak petnaest ostalih sudionika natječaja McDonald's Hrvatska je pripremio primamljive utješne nagrade – PlayStation 4 za „prvu rezervu“, Maka Kikaša iz Zagreba, te dres hrvatske nogometne reprezentacije za četrnaestero finalista.