Ella Dvornik ponovno proglašena najinfluencericom

Kristijan Iličić odnio je nagradu za najboljeg travel blogera, a Dora Predojević pobijedila je u kategoriji moda

Ella Dvornik ponovno proglašena najinfluencericom

Na konferenciji DIABLOG, koja se bavi blogerima, influencerima i kreatorima sadržaja, predstavljeni su rezultati najnovijeg istraživanja kojeg je provela agencija Dialog komunikacije krajem listopada i početkom studenog ove godine. 

Image



Blogeri i influenceri i dalje su većinom žene, iako je postotak muškaraca u odnosu na prošlu godinu narastao za čak 10%. Značajni rast bilježi i udio blogera i influencera mlađih od 25 godina, što znači da u industriju ulazi sve veći broj mladih snaga.  Slično kao i u drugim apektima poslovanja, i ovdje je prisutan trend centralizacije - čak 67.4% blogera i influencera dolazi iz Središnje Hrvatske.

Image



Iako sve više surađuju s brendovima (čak 84% ispitanika), većina blogera i kreatora sadržaja obuhvaćenih istraživanjem komercijalnim suradnjama bavi se honorarno, odnosno samo 5.8% njih živi isključivo od svoje prisutnosti na društvenim mrežama. Više od polovice ispitanika (55.8%) ima stalne poslove, a 51.2% svoj online kanal smatra poslom i hobijem istovremeno.

Ipak, o društvenim mrežama sve više razmišljaju kao o poslu kojim će se baviti u budućnosti - njih gotovo 80% planira pokrenuti vlastiti biznis koji bi na neki način imao veze s njihovim online kanalom. Od tih 80%, čak 69% razmišlja o pokretanju novih usluga, dok ih 25.4% razmišlja o vlastitoj liniji proizvoda. 

Image



Iako se video sadržaj ove godine ponovno nametnuo kao top trend među ispitanicima, zanimljivo je primijetiti da velika većina hrvatskih blogera i influencera  (60.5%) još uvijek ne objavljuje video sadržaj na svojim kanalima. Od društvenih mreža, najpopularniji je Instagram, na kojem se nalaze svi ispitanici (100%), a ove godine prvi put se u istraživanju pojavio i TikTok, na kojem je trenutno prisutno 12.8% ispitanika.



Od najistaknutijih kategorija o kojima blogeri pišu, ove godine na prvo mjesto su se probila putovanja, kojima se bavi 45.3% ispitanika, kategorija gastro je porasla za čak 17%, a po prvi put značajnu zastupljenost kod ispitanika ostvarila je i kategorija fitness, zbog čega je na prvi put proglašen i najbolji fitness bloger. 

Image



Dobitnici nagrada DIABLOG04 su:

NAJBLOGER

Putovanja: Kristijan Iličić
Gastro: Mile Butorac
Ljepota: Ivana Blažoti Mijoč
Moda: Dora Predojević
Fitness: Martina Boss

NAJINFLUENCER: Ella Dvornik

NAJBRENDOVI: NIVEA, Dukat, Optika Anda 

Image