Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se
anonimno
Prije nekoliko mjeseci sam se išla prijaviti na oglas za posao prodavača u Lidlu, preko njihove stranice gdje se na svaki oglas posebno prijavljuje ovisno o lokaciji. Međutim, kada sam popunila sve tražene podatke i kliknula za poslati prijavu pisalo je ''došlo je do pogreške''. I tako jedno 5 puta. Sada sam se opet išla prijaviti na novi oglas i opet se dogodila ista stvar. Nakon toga sam poslala na Lidlov mail otvorenu prijavu za poziciju, ali su mi odgovorili da će biti uvažene jedino prijave evidentirane preko njihove stranice, ali tamo se ne može poslati ništa zbog te ''pogreške''. Je li sada onda pametnije da ih kontaktiam na telefon ili odem osobno u prodavaonicu? Je li uopće moguće dobiti posao u Lidlu bez popunjavanja te prijave na internetu, tj. na neki drugi način? Zahvaljujem unaprijed na odgovorima.
Vaš savjet
+50
 
ayse
  • 3.10.2019 18:38:30
  • Bodova: 6458
  • Prijavi
Posalji im mail da si probala ali da ti se javlja pogreska i neka proslijede tehnickoj sluzbi da to poprave.


Ocjena savjeta: 0