Poslovni kutak > Ostalo
Ovi dizajnerski pleteni ruksaci oduševili su nas na prvu i potpuno su domaći proizvod
27.5.2020
Poznata je izreka da torba glavu čuva, a mi bismo dodali da niti jedna torba ne može po funkcionalnosti konkurirati kvalitetnom ruksaku stvorenom za svakodnevne avanture. Upravo takvi - funkcionalni, prostrani i izdržljivi, su i ruksaci domaćeg dizajnerskog brenda Pepiere koji je specijaliziran za proizvodnju ručno rađenih, unikatnih pletenih ruksaka i torbica koje estetikom i praktičnošću oduševljavaju. 

Ovi minimalistički ruksaci napravljeni od prave kože i kukuruzovine unikatan su hrvatski proizvod koji je nastao 2016., kada su Marija Maloča i njezin zaručnik odlučili pokrenuti svoj biznis i stvoriti prekrasne proizvode koji su od tada do danas pronašli domove na leđima mnogih zadovoljnih kupaca. 

"Sve je počelo u proljeće 2016. godine kada smo se moj, tada, zaručnik i ja odlučili da se želimo početi baviti još nečim osim svojim redovnim poslovima. Osjetili smo da imamo prostora, vremena, ideja i potencijala za nešto više od onoga što smo oboje radili na svojim redovnim radnim mjestima. Uz pomoć prijatelja koji su već imali svoj hobi koji su s vremenom pretvorili u posao, počeli smo i mi. Prvo s idejama, a zatim i s realizacijom. Jako nam se sviđalo pletivo od kakvog se izrađuju klasični cekeri, ali nije se činilo smislenim da tržištu nudimo nešto čega vec ima napretek. Odlučili smo spojiti tradicionalno pletivo od kukuruzovine s dodacima od kože i tako je nastao Pepiere ruksak, a zatim i torbica", priča nam Marija, kreativka koja stoji iza ove uspješne modne priče. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli PEPIERE (@pepieredesign)


Pepiere torbe i ruksaci dolaze u različitim dimenzijima i s različitim bojama kože, a svima im je zajednički prepoznatljiv stil temeljen na jednostavnosti i klasici. 

"Stil koji njegujemo i promoviramo je jednostavnost i minimalizam. Naši proizvodi su dizajnirani tako, ali zagovaramo te vrijednosti i u drugim sferama života. Jasno nam je da današnji svijet promovira materijalizam i konzumerizam, ali mi želimo poslati poruku da nije potrebno imati na desetke haljina, traperica ili torbi. Dovoljno je njih nekoliko koji će biti kvalitetni i dugo trajati. Želimo ići kontra danas dominantnog stava “upotrijebi i baci”, gdje se svaka stvar nosi po par puta, a onda već dolaze novi trendovi, a ovo staro više nije “moderno” i baca se", objašnjava Marija te dodaje kako je izrada prvog proizvoda s potpisom ovog brenda trajala mjesecima, jer se polagala iznimna pažnja na sve detalje kako bi finalni proizvod imao savršen omjer estetske privlačnosti, otpornosti i prostranosti. 

Od tih početaka prije četiri godine do danas, Pepiere je prošao dalek put, a sada je proizvodnja svih torbica i ruksaka ovog brenda već dobro uhodana. Za izradu svakog proizvoda potrebno je od 10 do 15 dana, a u tom procesu napravi se sve od pletenja,
kožarskog rada pa sve do samog krojenja torbi. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli PEPIERE (@pepieredesign)

 
"Najviše od svega nas čini ponosnima činjenica da je cijeli ruksak izrađen od prirodnih materijala, te se stoga može i reciklirati. Osim toga, sve se radi ručno i to rukama hrvatskih radnika. Ponosni smo što pletivo od kojeg je ruksak izrađen predstavlja i hrvatsku tradiciju. Jednostavno, naši proizvodi odišu ljubavi prema domovini i prema prirodi koju i sami gajimo", priča nam ova dizajnerica. 

Pepiere ruksaci i torbe tako su izrađeni od domaće kukuruzovine s hrvatskih polja.

"To nije onaj kukuruz kojeg možete vidjeti po našim selima dok se vozite autom. Sadnja domaćeg kukuruza je izuzetno rijedak slučaj te je samo on pogodan za pletenje naših proizvoda. Unutar baze se ušiva podstava od sirovog pamuka, a preklop i remeni su od prave kože. Svi materijali su prirodni i razgradivi", priča nam Marija te dodaje kako je od samog početka prodaje među kupcima najpopularniji M model ruksaka s crnom kožom, jer je najklasičniji i uklapa se u gotovo sve odjevne kombinacije. 

Dokaz popularnosti ovog ručno rađenog hrvatskog ruksaka je i činjenica da razne modele naručuju kupci svih dobnih skupina, profesija i stilova, a Papiere torbe su sve popularnije i kao dar za poslovne suradnike. 

"Naš ruksak je namijenjen svakome kome se svidi. Možda će mu biti naklonjeniji oni koji cijene ručni rad i prirodne materijale, ali klijentela je stvarno raznolika. Kupuju ga studentice, poslovne žene, majke koje cijene praktičnost i funkcionalnost, čak ga uzimaju i poslovni subjekti kao poklone svojim zaposlenicima ili poslovnim partnerima. Također, često ga kupuju kao poklon nekome kome se želi pokloniti nešto autohtono hrvatsko, a opet funkcionalno", otkriva Marija koja priznaje kako je pandemija korona virusa utjecala i na proizvodnju i prodaju ovog brenda. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli PEPIERE (@pepieredesign)


"Nama ovo nije primarni posao, tako da ne možemo reći da smo ugroženi, ali posla svakako je manje, pogotovo distribucije u dućane koji prodaju naše ruksake na hrvatskoj obali. Mi smo zadovoljni i vidimo da čim se život počeo vraćati u normalu, počele su i narudžbe", priča nam Marija koja uspjeva biti pozitivna unatoč neizvjesnim vremenima koja nose svoje izazove. 

S obzirom na to da kupci ove torbe i ruksake percipiraju kao ljetni modni dodatak savršen za vruće dane, zimski su mjeseci za Pepiere uvijek slabiji od onih ljetnih i proljetnih, pa je to ublažilo udarac pandemije na proizvodnju. 

No, neovisno o pandemiji, potrebno je naglasiti kako je sve važnije kupovati lokalno i kvalitetno, a ne jeftino i povoljno. Proizvod koji ima svoju priču, tradiciju i ručni je rad neizmjerno je vrijedniji i posebniji od industrijski proizvedenih jeftinih kopija s polica trgovačkih centara - toga bismo svi trebali biti svjesni. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli PEPIERE (@pepieredesign)


"Hrvatski narod treba početi preferirati kupnju domaćih proizvoda, bilo da se radi o hrani i piću ili o odjevnim i drugim predmetima. Hrvatska ima toliko toga lijepoga i kvalitetnoga za ponuditi, a mi često posežemo za proizvodima sa stranih web shopova ili dućana. Razumijem ljude jer je nekad uvezeno izvana jeftinije, ali ako je cijena neke bluze npr. 20 kuna, nije li tu nešto čudno? Ne trebamo li se zapitati tko ju je sašio, za koje novce i u kojim uvjetima? Kad bi to vidjeli i znali, vjerujem da bi se mnogima smučilo. Otkad imamo svoj obrt i mi sami pokušavamo što više stvari kupovati od malih obrtnika koje pronalazimo na internetu ili u našoj neposrednoj okolini. Nekad ih skuplje platimo, ali općenito se pokušavamo držati toga da ne kupujemo previše, pa onda to otprilike dođe na isto što se tiče potrošnje", objašnjava nam Marija svoju životnu i potrošačku filozofiju koju bismo svi trebali u većoj mjeri prigrliti. 

A kako bismo i tebe inspirirale da investiraš u jedan od ovih odličnih ruksaka ili torbica, pogledaj našu galeriju i uvjeri se kako ovako vrsno izrađene modne dodatke nećeš moći pronaći nigdje drugdje. 
 

žena.hr