Ljepota > Koža i tijelo
Francuskinje se kunu u ovih šest brendova za njegu kože
3.12.2019
Od elegantnih zaštitnih pjegica do klasičnih basic komada u ormaru, neosporna je privlačnost ljepote i stila Francuskinja. Za nas, međutim, postoji jedno specifično područje za koje smatramo da se neprestano ističe više od većine: njega kože

Da, francuske žene imaju ozbiljno zadivljujuću kožu i to je u velikoj mjeri zahvaljujući nizu brendova za njegu kože kojima su vjerne godinama. Nije neka novost da kultni proizvodi za njegu kože dolaze upravo iz Francuske, a srećom - svi ovi brendovi dostupni su i kod nas, što znači da francuski sjaj nikad nije bio dostižniji.

Nuxe

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sabina Socol (@sabinasocol) on


Nuxe je utemeljen 1989. godine i ubrzo je stekao kultni status zbog svog legendarnog suhog ulja Huile Prodigieuse. Ovo ulje može se koristiti za lice, tijelo i kosu kako bi se održala mekoća kože, hidratacija i sjaj. 


195 kn

Još jedan odličan Nuxeov proizvod definitivno je njihov Rêve de Miel balzam za usne koji obnavlja i dubinski hrani oštećene usne. 


247 kn

Bioderma

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by .Claire Most. (@claire_most) on


Što bi francuska njega kože bila bez Bioderme? Micelarna voda ovog brenda vjerojatno je jedan od najpoznatijih izvoznih proizvoda za njegu kože iz Francuske, a vizažisti i slavne osobe hvalile su je godinama prije nego što je bila dostupna i kod nas. Zapravo, Bioderma stvara znanstvene formule za kosu i kožu još od 70-ih, ali upravo je micelarno rješenje lansirano u 90-ima prešlo u globalni uspjeh.
 

76 kn
 

La Roche-Posay

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jeanne (@jeannedamas) on





Još jedan planetarno poznati brend iz 70-ih je La Roche-Posay, kojem se vraćaju svi koji trebaju nježne, ali djelotvorne proizvode za osjetljivu kožu. Brend se ponosi suradnjom s dermatolozima kako bi stvorili formulacije koje djeluju, a nijedan od njihovih proizvoda ne začepljuje pore te su testirani na osjetljivoj koži. Njihova Effaclar Duo + krema proizvod je kojem se mnogi vraćaju upravo zbog toga jer smanjuje jače izražene nepravilnosti, odčepljuje pore i sprječava nastanak crvenih i smeđih mrlja na koži.
 

121 kn

Također, termalna voda ključni je sastojak svih njihovih proizvoda zahvaljujući umirujućim prednostima za kožu. Ona se može koristiti kao lagani tonik nakon čišćenja kože ili kao osvježenje tijekom dana. 

63 kn
 

Caudalie

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ellie (@slipintostyle) on


Uz besprijekoran ukus u ljepoti i modi, Francuzi su poznati i po nečem drugom: vinu. Iako Caudalie nije brend koji stoji iza vina, inspiraciju uzimaju iz istog ključnog sastojka: grožđa. Caudalie je 1995. godine osnovao bračni par, a jedan od njihovih najpoznatijih proizvoda svakako je kultni Beauty Elixir, namijenjen svakoj koži kojoj nedostaje sjaja, ali i idealan za njegu nakon brijanja za muškarce. 


110 kn

Još jedan proizvod koji obožavaju Francuskinje, ali i milijun drugih žena diljem svijeta je ovaj Vinoperfect Radiance serum koji kožu čini prozračnom i blistavom te je savršen za sve tipove kože za korigiranje umorne kože, staračkih pjege, tragova od akni i trudničkih mrlja.


384 kn
 

Vichy

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Syana Laniyan (@asos_syana) on


Vichy je 1931. godine osnovao dr. Prosper Haller, a već desetljećima stvara kultne francuske proizvode za njegu kože iz vulkanske regije Auvergne. Brend koristi mineralnu vodu iz obližnjih izvora kao osnovu za svoje formulacije zahvaljujući prirodnoj sposobnosti da ojača prirodnu obranu kože. Osim toga, brend surađuje s najboljim dermatolozima i stručnjacima za alergije kako bi osigurao da su svi proizvodi prikladni i za najosjetljivije tipove kože. Njihov popularni Minéral 89 Serum za učvršćivanje i hidrataciju kože kombinacija je bogate mineralizirajuće vode Vichy i hijaluronske kiseline. 


159 kn

Još jedan od obožavanih proizvoda je Normaderm Phytosolution Gel za čišćenje lica, bogat salicilnom kiselinom, a koji dubinski uklanja nečistoće i odčepljuje pore. 

120 kn

 

Avéne

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Aude-Julie ALINGUE ?? (@aude_julie) on


Ime je dobio po francuskoj regiji u kojoj je 1990. godine osnovan, a već dugi niz godina jedan je od sinonima za francusku njegu kože i lica. Njihova Cicalfate krema jedan je od proizvoda koji se nalazi u većini kupaonica francuskih obitelji. Zbog svojih sastojaka poznata je kao 'krema za sve' jer pomaže pri zacjeljivanju površinskih oštećenja kože i štiti od bakterijske infekcije oštećenih područja.


74 kn

A ako si jedna od onih koja zimi ima problema sa suhom kožom, Hydrance Intense rehidrirajući serum koji je proslavio Avene termalnu vodu pruža kožu 24-satnu hidrataciju. 

199 kn

Koji od ovih brendova je tvoj favorit? Piši nam u komentarima. 

žena.hr