Fitness i dijeta > Vježbanje
Proljeće dočekajte spremni - u vježbanju i fitnessu
9.3.2009
Zategnuti mišići i besprijekorna forma, tome težite? Naravno, ali do toga se ne dolazi preko noći. Ako proljeće i ljeto želite dočekati u top izdanju, onda je vrijeme da što prije krenete u fitness, budite uporni u svakodnevnoj tjelesnoj aktivnosti i redovito vježbajte. U posljednjih desetak godina javljaju se novi trendovi u fitness industriji, i to u pogledu razvitka individualne izolirane vježbe u integrirani wellness pokret, pri čemu ljepota dizajna i interakcija malih grupa za vježbanje imaju veliku ulogu. Sve su brojniji korisnici koji uz rezultat aktivnosti, istodobno traže i novi, poseban doživljaj pri samom procesu vježbanja.

Kinesis – hit sprava za vježbanje cijelog tijela

Kinesis je jedna od najnovijih sprava za vježbanje koja predstavlja taj inovativni koncept treninga. Zbog visoke cijene nabave same sprave, koja može iznositi ovisno o modelu i više od 200 tisuća kuna, malo je fitness salona u kojem ju možete naći. U Zagrebu tako programe vježbanja na Kinesisu za sada nudi samo Gluteus Maximus, u kojem smo se raspitali kakav je učinak treninga na toj spravi o kojoj svi pričaju te kakve se sve vježbe na njoj mogu izvoditi.

"Za vrijeme treninga na Kinesisu sagorijeva 30 posto više kalorija  nego na uobičajenim spravama za vježbanje kakve uglavnom ima većina teretana. U kraćem razdoblju moguće je ostvariti veći volumen rada, pa je tako vrijeme provedeno na alfa, beta, gama i delta modelima bitno produktivnije zbog usmjerenosti treninga na cijelo tijelo. Pokret na Kinesisu je jedinstven, vježbe se izvode pomoću sajli i iz svih pozicija, kroz prostor, i tako omogućavaju velike amplitude pokreta bez smanjenja i gubitka opterećenja. Istodobno se vježbaju svi mišići na tijelu. Cilj treninga nisu ponavljanja, već vrijeme provedeno u pokretu. Vježbanje na Kinesisu zahtijeva koncentraciju čime se postiže usmjerena energija kakvu iziskuju sportovi kao što je karate, yoga ili neki umjetnički pokret" , kaže za portal Žena.hr Dijana Vuković, direktorica kluba za žene Gluteus Maximus. 

Za bolju ravnotežu tijela, snagu i koordinaciju

Zbog neograničenih mogućnosti pokreta, Kinesis pruža mnogo različitih inačica treninga. Tako se mogu izvoditi lako izvedive  bazične vježbe kao i vježbe rehabilitacije, pokreti i vježbe koji su specifični za pojedini sport ili za poticanje koncentracije, pokreti koji objedinjuju tijelo i duh. Sve se može vježbati pojedinačno ili kroz atraktivne grupne treninge. Ovisno o stupnju zahtjevnosti pokreta pa tako i cilju samog treninga, tjelesni napredak na koordinaciji, snazi, balansu, stabilnosti trupa, fleksibilnosti, izdržljivosti i pravilnog držanja je neizbježan. Pravilna tjelesna aktivnost jedna je od osnova kojom se postiže zdravlje i bolja kvaliteta života. Treba li boljeg primjera od Madonne, koja svakodnevne aktivnosti počinje isključivo vježbanjem na Kinesisu, čime osigurava dobru kondiciju, fleksibilnost i balans, a prije svega fenomenalan izgled koji ne odaje godine već naprotiv snagu i elastičnost tijela. U klubu Gluteus Maximusu raspitali smo se i koliko košta trening na toj atraktivnoj spravi. Za vježbanje uz Kinesis i teretanu treba izdvojiti 350 kuna mjesečno.

(M.G.)
Foto: technogym.co.yu


žena.hr