Saznale smo tajnu iza ružičaste haljine koja je pokorila svijet - i društvene mreže

Svi znamo za fenomen točkaste haljine iz Zare, ali s ovom ružičastom haljinom s jagodicama nešto je drugačija priča

Saznale smo tajnu iza ružičaste haljine koja je pokorila svijet - i društvene mreže

S vremena na vrijeme se pojavi taj jedan posebni odjevni predmet za kojim polude žene diljem svijeta. Prošle godine je to bila bijela haljina s crnim točkicama iz Zare koja je čak dobila i vlastiti Instagram profil. Ove godine nas je osvojila nešto drugačija kreacija. 

Image

Kako se moda mijenjala od divljih 1920-ih pa sve do seksi 2000-ih?


Sve najpopularnije haljine godine do sada su bile razumne cijene i postale su popularne upravo zato što smo si ih svi mogli priuštiti. No ova lepršava i prozračna ružičasta haljina sa šljokičastim jagodicama većini nam je ostala samo san zbog toga što za nju moramo izdvojiti čak tri tisuće kuna. No to nas nije spriječilo da maštamo o njoj.


Još je zanimljivije da nam ovu haljinu nije predstavila Zara, H&M ili neki drugi high street brend nego manje poznata Lirika Matoshi, njujorška dizajnerica kosovskog porijekla. Ona je haljinu dizajnirala još sredinom prošle godine, a prva ju je nosila manekenka Tess Holliday na dodjeli Grammyja početkom ove godine


Kako je ubrzo nastupila situacija s pandemijom i sve je više manjih dizajnera moralo smanjiti opseg posla, Lirika je mislila da će isto biti i s njezinim brendom. No haljina je uskoro postala omiljeni modni predmet na TikToku, a kasnije i na svim ostalim društvenim mrežama. Tako se danas haljina mora prednaručiti i Matoshi već ima vrlo dugu listu čekanja. 

Koja je tajna uspjeha ove posebne haljine? Možda u tome što je prikladna za sve, od šetnje parkom, ručka s obitelji, spoja s dragom osobom pa do crvenog tepiha i gala večeri. Matoshi priznaje kako ni sama ne bi znala gdje ju trenutno obući, ali da je broj djevojaka koje naručuju haljinu svakim danom sve veći. Neke djevojke haljinu čuvaju za poseban dan nakon što završi krizno stanje, a neke u njoj uživaju u vlastitom domu. 


Kako je popularnost haljine rasla, tako je Lirika došla na ideju da uz haljinu počne proizvoditi i odgovarajuće maske za lice. Maske su nešto 'povoljnije' i možemo ih kupiti za 320 kuna. A ako nisi ljubiteljica ružičaste boje, haljinu i odgovarajuću masku možeš pronaći i u crnoj boji. 

Mnogi brendovi već su se bacili na smišljanje i proizvodnju haljina nalik na ovu ljubimicu, ali niti jedna nije došla ni blizu popularnosti originala. Sigurne smo da ćemo iduće sezone proljeće/ljeto vidjeti puno komada izrađenih od lepršavog tila ukrašenih šljokičastim detaljima. Do tada možemo maštati o ovoj unikatnoj i zbilja posebnoj haljini.