Dobro pazi

Alma savjetuje: Približavamo se Crnom petku, evo kad NE kupiti ono što je sniženo!

Kupiti dobro, kvalitetno i povoljno nekako je zadatak odlaska u shopping najluđeg petka u godini. Kako to napraviti, a ne nasjesti na ono što ti zapravo ne treba i ne koristi, pročitajte u mojim današnjim savjetima!

P2285755.JPG
Foto: Nikola Zoko

Budi informirana i koncentrirana na ono što ti je potrebno

Napravi prije odlaska u kupovinu inventuru onoga što posjeduješ i što ti zapravo treba, sjeti se osoba kojima ćeš kupiti neku sitnicu za Božić, zaviri u trgovine u kojima inaće kupuješ i uživaj u popustima koje imaju.  Isto tako nauči razlikovati mjesta na kojima vrijedi fer play pravila ali i ona na kojima se upravo ovog petka vlasnici brendova nastoje riješiti zaliha koje gomilaju i gdje je upitna kvaliteta onoga što kupuješ.  U nastavku ću sve objasniti, pa od svih informacija uzmite ono što vam je najpotrebnije kako bi nakon kupovine imali osjećaj zadovoljstva (aktiviran hormon sreće) a ne ljutnje i bijesa.  

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Nikola Zoko

Dakle, prošle godine, dan prije Black Friday ludila, jedan mi se prijatelj potužio da je bio u svom omiljenom dućanu tražeći sako koji je isprobao nekoliko dana ranije. Trebao mu je hitno, za event na koji je išao pa je došao na mjesto gdje je sako bio izložen nekoliko dana prije neugodno se iznenadeći. Sakoa, ali ni puno drugih komada iz nove kolekcije nije bilo, a na vješalicama su visili komadi različitih odjevnih predmeta. Potraga za sakoom nije nestala-pronađen je u skladištu iz kojeg ga je donijela prodavačica uz objašnjenje da je sutra Black Friday i da je nova kolekcija u skladištu, a u dućanu ono što će od idućeg jutra biti sniženo.  Jednom prosječnom muškom kupcu, kojem je trebao određen odjevni predmet za određenu prigodu, slika koju je vidio nije bila ni malo jasna, ali kad je to pričao u ženskom društvu nekoliko sati kasnije- reakcije su bile 'da ne povjeruješ'.

Već prošle godine, kad sam radila kao privatni shopper baš tog ludog dana  s nekim svojim klijenticama shvatila sam da je ono što je opisao moj prijatelj zapravo bila i istina. Kad si stalno u shoppingu i poznaješ ponudu većine brendova vrlo lako detektira što je od izložene odjeće od ove, a što od prošle sezone. Drugim riječima neki brendovi aktualnu kolekciju čuvaju za sezonsko sniženje (kraj prosinca), a u fokus Crnog petka stavljaju ono što je ostalo od prošlih sezona.

2/6