Nova kampanja za capsule kolekciju Borisa Pavlina Abyss

Nova kolekcija vraća nas u neka druga vremena i ostavlja bez daha

Nova kampanja za capsule kolekciju Borisa Pavlina Abyss

Pod kreativnim vodstvom Borisa Pavlina i kroz objektiv Franje Matkovića nastala je nova kampanja za Pavlinovu proljetnu capsule kolekciju Abyss. 

Vizualno inspirirana koraljnim grebenima i davno potonulim tajnama koje isti čuvaju, kampanja postaje mali prozor u Eliotovu Pustu zemlju u kojoj se dizajner poigrava s uobičajenim shvaćanjem romantike i konačnosti. Modna fotografija ovdje je tako poslužila kao medij za transformaciju prepoznatljivih stihova u krajnje stiliziranu mizanscenu – prostor između mašte i literarnog predloška.

Majstorstvo u potpunosti ručno izrađenih haljina, tehnike klasičnog coutura, koje su u današnje doba masovne proizvodnje gotovo sasvim istisnute iz svijeta mode, definirale su modele predstavljene u ovoj kampanji. Delikatni vez, svileni organdi reljefne teksture, stotine staklenih perlica i bisera protkanih kroz strukturu samih tkanina, vraćaju u neka druga vremena i ostavljaju bez daha.

Majstor kroja Pavlin i ovaj puta izvlači maksimum ženstvenosti iz svakog centimetra svile koju naglašava monokromatičnom bjelinom, nježno je urešavajući najfinijom čipkom.

Suvremenog Phlebasa utjelovila je Lidija Lešić, za make up i kosu zaslužna je Sanja Agić, a asistentice na setu bile su Mateja Presečki te Tanja Kanazir.