Bella Italia

Prekrasna Venecija je savršena kulisa novoj Duchess kampanji

I dok se život polako vraća u normalu te se otvaraju granice, jedna od prvih koja se zaputila u 'bellu Italiju' je Snježana Mehun koja je kampanju za svoj modni brand snimila upravo u predivnoj Veneciji

ZF__2009.jpg
Foto: Zvonimir Ferina

Idealnu prilku da stvore kultne fotografije iz bajkovite Venezije i snime kampanju na novom luksuznom katamaranu Lagoonu 50  koji je bio jedan od najtraktivnijih modela brodova na sajmu nautike u Italiji.

SALONE NAUTICO VENEZIA 2021 prvom koji se održao ove, po svemu drugačije  godine iskoristili su iz brenda Duchess. Zahvaljujući činjenici da je vlasnica brenda Snježana Mehun ujedno PR austrijske tvrtke Master yachting olakašalo im je organizaciju i nemoguće je postalo moguće. Fotografije koje su nastale ispred ove povijesne kulise nadmašile su sva očekivanja organizatora, stotinama godina prije ovuda su hodale neke druge modne ikone barunese i grofice i taj nevjerojatan duh grada koje je bio preteča u kulturnom, umjetničko i modnom smislu osjeća se snažno i danas.

Image

Savršen ljetni dan ispred legendarne Piazze San Marco bilo je sjajna podloga za kampanje novu kolekciju čije je zaštitno lice vodeća hrvatska manekenka i influenserica Elena Dizdar koja je naprosto lebdjela na ovoj kultnoj lokaciji snu svih Influnsera gdje su nastale ove divne fotografije modnog fotografa Zvonimira Ferine.

Image

Atraktivnim modelima ni ovoj posebnoj prilici koja se događa jednom u životu nije odoljela ni Snježana koja je i sama uskočila u neke modele iz nove kolekcije za što je komentirala da je poseban izazov jer ipak su sve to revijski modeli. 

Kampanja je ujedno najava za modnu reviju koja će se održati 17.6.2021 u Zagrebu na atraktivnoj lokaciji Marulićeva trga ispred Državnog arhiva. 

“Uistinu je teško naći nove lokacaije iz godine u godinu koje do sada nisu korištene za modne evente zato nam je to svake godine veliki izazov posebice nakon Fontana Zagreb, Palače Dverce, Jazz cluba, MSU, Splita, Zagrebačke spitze sa kojima smo se trudili podići visoko ljestvicu i tako opravdati očekivanja naših kupaca, klijenata, sponzora i medija. Smatramo da je modna revija kao živa forma eventa ipak jako teško zamjenjiva za online verzijama evenata jer su ljudi istinski željni stvarnog druženja, komunikacije i uspomena koje im nakon takvog događanja ostanu kao i veliki hipe na društvenim mrežama. Nadamo se da će te uživati na našem modnom spektaklu i u novim modelima jednako kao što smo mi uživali stvarajući novu kolekciju.Moda mora živjeti bez mode smo ipak samo prolaznici u vremenu!”  Zaključili su iz teama Duchess Snježana i Antun Tin Brišar.

"Nova kolekcija je nastala u potpunosti organski. S obzirom da smo po materijale išli za vrijeme lockdown-a nismo znali što će nas dočekati u Italiji. Materijale smo birali spontano uvijek pazeći na njihovu kvalitetu i da budu u skladu s našim brandom. Krojevi su se nametnuli sami u skladu s materijalom. Na kraju je nastala jedna kolekcija koja je puna boja i uzoraka. Kod nas u svakoj kolekciji možete pronaći model haljine na preklop s određenim odmakom od prijašnjih modela, svilene košulje klasičnog kroja raznih boja i uzoraka kojima posebnost daju detalji poput manžeta, kragne ili gumba. Pojavljuju se i haljine klasičnog kroja na kojima se kao akcent pojavljuje igranje s naborima i samim uzorkom. Mnogo komada iz kolekcije se može nositi na više načina. Skoro svaku haljinu ili tuniku možete prilagoditi svom obliku tijela dodavanjem remena, igrom gumbiju, ili nekog drugog modnog dodatka što je od samog početka nastanka brenda naša filozofija da budemo pristupačni i nosivi našim kupcima i dio je naše modne filozofije i slogana.", objasila je Mehun.