Hippy Garden Bridal Couture: čarolija unikatnih haljina

Pročitajte intervju s dizajnericom Đurđicom Vorkapić povodom nadolazeće revije modnog brenda Hippy Garden

Hippy Garden Bridal Couture: čarolija unikatnih haljina

Renomirani modni brend Hippy Garden, na čelu s dizajnericom i kreativnom direktoricom  Đurđicom Vorkapić, proslavit će 15 godina uspješnog modnog stvaralaštva ekskluzivnim događanjem u Umjetničkom paviljonu u Zagrebu, praćenim prijenosom uživo samostalne revije, modnim performansom te izložbom presjeka stvaralaštva.

Bajkoviti prostor zagrebačkog Umjetničkog paviljona središnje je mjesto velikih likovnih događanja u hrvatskoj umjetnosti i kulturi. 11. rujna pretvorit će se u grandioznu, intrigantnu vilinsku šumu gdje u potpunosti vladaju Zorke, žene-vile božanskog roda koje je ljudskim okom moguće vidjeti samo u zoru. Naime, riječ je o 15. obljetnici Hippy Gardena i modnoj reviji unikatnih haljina Hippy Garden Bridal Couture izrađenih prema visokim postulatima mode, njegujući autorsko definiranje volumena s tipičnim elementima po kojima je brend prepoznatljiv već dugi niz godina.

„Nakon našeg prvog profesionalnog modnog performansa 11.9.2005. godine bilo je inspirativno upravo taj datum odabrati za 15. obljetnicu. U tom naumu uvelike su nam pomogli zagrebački Umjetnički paviljon i grad Zagreb koji su prepoznali ne samo naš modni izričaj, već i onaj visoko umjetnički koji stoji iza našeg stvaralaštva. Promišljanjem o vjenčanici kao ikoni ljubavi, stvorili smo Zorku – ranojutarnju vilu zore i odlučili ovu rođendansku modnu reviju pretvoriti u bajku,“ rekla je Đurđica Vorkapić.

Image


Đurđica Vorkapić



Ekskluzivno događanje u režiji Hippy Gardena započinje u četvrtak točno u 19:15 sati. Voditeljica će biti Mila Horvat koja će uz boemske zvuke violončela Stanislava Kovačića zaželjeti dobrodošlicu uzvanicima iz kulturnog i javnog života. Zagasite groove note jazzartistice Artemije Stanić uvest će ih u vilinski svijet centralnog performansa, spoja mističnog plesa i modne revije ekskluzivne kolekcije vjenčanica. Ono što će ovaj događaj učiniti jedinstvenim i približiti modu svim istinskim zaljubljenicima jest live streaming događaja na internetskoj stranici www.hippygarden.com



Povodom 15 godina uspješnog stvaralaštva Hippy Gardena i ekskluzivne modne revije, donosimo vam intervju sa Đurđicom Vorkapić, dizajnericom i kreativnom direktoricom. Pročitajte kako je ona opisala svoje poslovanje i razvoj brenda, odakle crpi inspiraciju te kako se priprema za nadolazeću reviju.


Odakle inspiracija za vašu najnoviju kolekciju "Zorka"?

Hvala na pitanju, kao i sve do sada kroz naše stvaralaštvo, stvari dolaze same po sebi, inspiraciju uvijek tražim na istom mjestu, to jest u sebi i svom kreativnom svemiru. Dovoljno je da posegnem i pogledam malo bolje unutar sebe i onda znam da je to upravo to što trebam pretočiti i prebaciti kroz kreaciju, eto tako nastaju sve moje inspiracije tako i ova koja je posebna kao i svaka do sada.

Ove godine slavite 15 godina branda Hippy Garden. Kako biste opisali vaše dosadašnje poslovanje i razvoj samog branda?

Složeno je pitanje i sam odgovor bi trajao dugo, ali da ne zamaramo čitatelje sa dužinom odgovora pokušat ću samo u kratkih rečenica opisati stanje stvari sa našeg tj. mog gledišta. Recimo to ovako, da smo kojim slučajem u nekoj drugoj razvijenijoj okolini vjerojatno danas, nakon 15 godina rada, stvari bi bile znatno drugačije. Mi smo u zemlji koja je mala i koja ima mali krug potrošača, tržište nam je premalo i ako ste kreativni i uporni vrlo brzo dostignete svoj maksimum koliki je dovoljan za ovo tržište, to vas može isto tako vrlo brzo obeshrabriti, jer ste uvijek na istom nivou. Tako je bilo sa nama u početcima prije 15 godina, jer svoj izazov ostvarite i zadovoljite i tu većina stane, međutim, kako smo po prirodi i Saša i ja nemirnog i istraživačkog duha vrlo brzo smo sami sebi stvorili nove izazove i udaljili se od imaginarnih granica ove zemlje. Tu stvaramo, međutim “prekodirali“ smo svoj mozak da ne postavljamo nigdje sebi granice. Razvoj brenda je jednostavan ako postavite sve u startu na dobre temelje, (nekako slično kao kad gradite kuću) onda je pitanje samo nadogradnje. Nadograđujete se novim idejama, novim iskustvima i sve se to inplementira u samo postojanje brenda čime sam brend jača i raste.

Image


Kako  gledate  na  spoj  poslovnog  i privatnog života kroz zajednički business?

Gledam na to jednostavno, smatram taj spoj blagoslovom i na tome smo i Saša i ja istinski zahvalni. Osobno smatram da je u današnjem svijetu najveći luksuz moći raditi ono što voliš i pri tome od toga živjeti. Svoju zajedničku ljubav smo pretvorili i spojili u svoj posao.

Smatrate li to prednošću u poslovanju? Kako ste razdijelili poslove?

Svakako da smatram to prednošću iz puno razloga. Nama je zajednička slika i zajednički cilj, kada jedan malo stane, drugi nadoknadi i obrnuto. Saša je sve ono u našem poslovanju  što se ne vidi na prvu a toga imaaaa. Ja sam ono što se vidi na „prvu“.



Pripreme traju skoro pa cijelo ljeto, stavili smo pred sebe novi izazov,i ne radimo samo reviju jer to bi na neki način opet bilo ograničavanje, slobodno mogu reći da radimo puno više od same rev ije, i moram naglasiti da za sav ovaj događaj koji slijedi 11.9. nismo zaslužni samo mi, već veliki broj naših prijatelja koji su prvenstveno prijatelji i profesionalni u svom poslu tako da će cijeli ovaj događaj pretvoriti zajedno sa nama u čaroliju Hippy Gardena.

Image