Brend Chypka predstavio kolekciju Takeover

Mladi zagrebački streetwear brend pripremio večer za pamćenje predstavivši najnoviju kolekciju punu izvrsnih noviteta

Brend Chypka predstavio kolekciju Takeover

Ovoga vikenda mladi dizajnerski dvojac Tadija Glasnović i Nikola Zorotović, koji stoje iza imena CHYPKA, predstavili su svoju najnoviju kolekciju „TAKEOVER“. Kao i prethodna, i ova kolekcija prikazana je na specijalnom Trinity & Chypka partyu kao dio vrhunskog izlaska u klubu Johann Franck. U vrhunskoj atmosferi i pred mnogobrojnom publikom CHYPKA je ovoga puta predstavila i potpuno novi asortiman – velike i male putne CHYPKA torbe i ruksake. Ovaj talentirani dvojac svojim sve popularnijim streetwear brendom pomiču granice, kako u dizajniranju, tako i u prezentiranju, stvarajući time jednu potpuno drugačiju modnu priču u Hrvatskoj.

Način prezentiranja kolekcija u prepunom klubu već polako postaje zaštitni znak ovog zagrebačkog steetwear brenda koji se na sceni nalazi nešto malo više od dvije godine. U tom kratkom roku okupili su već zavidnu količinu obožavatelja i kupaca koji uživaju u njihovim modelima, posebnim po tome da izvrsno spajaju urbano i tradicionalno. I u ovoj najnovijoj kolekciji u prvom planu je naravno motiv hrvatske čipke, a sama kolekcija obiluje raznim novitetima. Najveća novost su svakako CHYPKA torbe koje su izazvale ogromno oduševljenje. Izrađene su od kože i dolaze u nekoliko veličina: velike i manje putne torbe, ruksaci i belt bag-ovi. Kabanice i čuturice podižu priču cijele kolekcije, a po prvi puta su koristili i metalne uzorke.

„Ovo nam je do sada najzahtjevnija kolekcija. Osim raznih noviteta u samoj odjeći, veliku pozornost obratili smo na modne dodatke tako da smo po prvi puta koristili dosta metalnih uzoraka chypke, a tu je i naša prva linija torbi. I ovoga puta smo izabrali klub za predstavljanje jer takav način prezentiranja u potpunosti odgovara viziji našeg brenda i publici koja nas prati. Jako je lijepo vidjeti mlade ljude kako uživaju u partyu koji smo im pripremili a uz to na sebi nose Chypka modele“, izjavili su Tadija Glasnović i Nikola Zorotović, kreativni dvojac iza brenda CHYPKA.

Novi modeli CHYPKA hlača u „Takeover“ kolekciji dolaze s trakama na nogavici koje se mogu mijenjati. Trake se vrlo jednostavno skidaju i mijenjaju jer su na kopčanje, a dolaze u crnoj, bijeloj i fluorescentnoj boji. Kratke i duge majice nose pak jednu potpuno drugačiju priču - motiv ruže koju je nacrtao Nikola Zorotović i natpis koji objašnjava sinergiju te ruže i brenda Chypka – „There is a secret between ROSES and LACE, ELEGANCE is the only beauty that never FADES“.

Bogata kolekcija prepuna detalja i modnih dodataka već na prvi pogled osvaja brojne poklonike ovog originalnog brenda i sve one koji će to ubrzo postati. Najnoviju CHYPKA kolekciju možete pronaći u njihovom dućanu na adresi Ilica 14 u srcu grada Zagreba ili na webshopu www.chypka.com.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
1/14