Miris luksuza: Ovo su najskuplji parfemi na svijetu u 2020. godini

Rijetki i dragocjeni sastojci, luksuzno pakiranje i vrhunski marketing ključne su stavke najskupljih mirisa na svijetu

Miris luksuza: Ovo su najskuplji parfemi na svijetu u 2020. godini

Svi vole lijepo mirisati i svojim parfemom stvoriti dobar dojam. Ipak, parfem je puno više od ugodnog mirisa ili luksuznog pakiranja. Iako rijetko razmišljamo na ovaj način, parfem je zapravo 'san' koji potiču reklame one prekrasne žene koja trči na plaži u svili, pleše sa savršenim muškarcem pod mjesečinom ili je popularna poput slavne glumice koja ga reklamira. Podsvjesno, osoba koja kupuje parfem vjeruje da bi ona mogla biti ta žena te da nošenje ovog određenog mirisa može promijeniti njezin život...

Na tržištu postoje puno brojni parfemi - oni cjenovno pristupačniji s kojima se možemo redovito počastiti, oni koji se zbog visoke cijene kupuju samo u posebnim prilikama...ali i oni koji su toliko skupi da ih kupuje samo šačica ljudi na svijetu. 

Image

Najmirisniji vjesnici proljeća: Deset neodoljivih parfema koji mirišu na voćnjake i cvijeće


Zašto neki parfemi toliko koštaju?

Tri su ključna elementa koji odličan parfem mogu učiniti zaista skupim:

  • upotreba rijetkih sastojaka
  • luksuzno pakiranje
  • vrhunska marketinška kampanja

Zaista dragocjeni sastojci...

Jedan od glavnih razloga zašto su neki parfemi toliko cijenjeni i posebni jest taj što su ekskluzivni i napravljeni su od rijetkih i skupih sastojaka koji dolaze od životinja, drveća i cvijeća

Takvi sastojci, primjerice, uključuju mošus prikupljen od rijetkih životinja i ambergris koji dolazi iz probavnog sustava kitova. Sastojci iz cvijeća obično su esencijalna ulja koja se pažljivo sakupljaju iz tisuća cvjetova. Parfem Joy Jean Patoua, na primjer, sadrži esencijalno ulje prikupljeno od 10 000 cvjetova jasmina ručno ubranih u Grasseu, gradu na francuskoj rivijeri. Taj broj cvjetova daje samo 1 ml esencijalnog ulja. Također, oud je izuzetno rijedak sastojak koji se koristi kao jedna od osnovnih nota u mnogim vrhunskim parfemima, a radi se o smoli koju proizvode samo najstarija stabla divljih agara, pa je vrlo rijetka.

Luksuzno pakiranje

Pakiranje parfema igra ključnu ulogu u njegovoj prodaji. Bočica parfema je luksuzni predmet i za mnoge žene, senzualni dizajn bočice i upotreba luksuznih dekorativnih detalja daju parfemu onaj 'wow' faktor prije nego što je miris uopće otkriven. S najluksuznijim parfemima na svijetu, ambalaža se podiže na novu razinu poput Baccarata koja koristi prekrasne kristalne bočice za parfeme, zlatne detalje ili čak dijamante.

Najskuplja bočica parfema ikada bila je miris DKNY Golden Delicious Million Dollar koji je zaista koštao milijun dolara. Parfem je predstavljen u nevjerojatno lijepoj bočici ukrašenoj s 2.909 dragocjenog kamenja, uključujući 2.700 dijamanata i 7.18-karatnim ovalnim safirom. Uz to, bilo je potrebno 1.500 sati da se dizajn uopće dovrši na jednoj bočici parfema.

Prestižna reklamna kampanja

Marketinška kampanja vrhunskog dizajnerskog parfema bit će skupa, ali i učinkovita. Često označen na sličan način kao i vrhunsko vino, vrhunski parfem će biti lansiran kao 'limited edition' jer to stvara ekskluzivnost i mnogi bogati kupci spremni su platiti ogromnu cijenu samo kako bi mogli uživati u osjećaju posjedovanja takvog posebnog parfema. Također, u reklamnim kampanjama poznatih brendova često sudjeluju slavne ličnosti, a takva celebrity promidžba pomaže podići cijenu parfema.

Ovo je pet najluksuznijih mirisa, pet najskupljih parfema na svijetu:

5. Caron Poivre

Ovaj vrlo osebujan miris stvoren je 1954. godine kako bi obilježio 50. godišnjicu parfemske kuće Caron. Ovaj parfem je prepoznatljiv i nezaboravan jer je pikantnog mirisa (riječ 'poivre' na francuskom znači 'papar'). 

Samo 30 ml parfema košta 815 funti (cca 6745 kn) i uniseks je. Parfem se nalazi u kristalnoj bočici Baccarat s 'ovratnikom' od bijelog zlata ukrašenim kristalom. 

4. Hermes 24 Faubourg

Ovaj je parfem posebno dragocjen jer je napravljeno samo 1.000 bočica, a to se odražava i na njegovoj cijeni - bočica od 30 ml košta 1.250 funti (cca 10380 kn). 

Ovaj jedinstveni miris poznatog pariškog brenda Hermès uključuje cvijet naranče, jasmin, cvijet tiare, ulje pačulije, ylang-ylang i vaniliju, a rezultat je ljupki lagani ženstveni miris koji je predstavljen u elegantno stiliziranoj bočici napravljenoj od kristala i vrhom satenskog zlata. Parfem je dobio ime po adresi glavne Hermesove trgovine u Parizu.

3. Chanel No 5 Grand Extrait

Ime Chanel odavno je povezano s fenomenalnim parfemima i vjerojatno je najpoznatije parfemsko ime na svijetu. Prvi parfem Chanel No 5 napravljen je 1921.

Chanel Grand Extrait zaista je traženi parfem zbog svog ženstvenog mirisa koji podsjeća na najlepši buket cvijeća. Po cijeni od 3425 funti (cca 28420 kn) za 30 ml, ovaj parfem nalazi se u prepoznatljivoj bočici koja je sama po sebi komad klasične elegancije.

2. Baccarat Les Larmes Sacrees de Thebes

Ova divna bočica parfema može biti tvoja po cijeni od 5550 funti (45620 kn) za 30 ml, a jedna je od tri mirisa Baccarat 'limited edition' kolekcije. 

Ime, Les Larmes Sacrees de Thebes, nagovješćuje koliko je dragocjen, jer ove riječi znače 'Svete suze Tebe'. Baccarat je odavno poznat po svom kristalu, a parfeme je počeo proizvoditi tek 1990-ih godina. Ovaj parfem predstavljen je u neobičnoj piramidi od čistog kristala koja je obložena kristalom boje ametista. Unutar piramide je zlatni kristalni mjehurić i unutar njega parfem koji sadrži dva vrlo rijetka sastojka iz povijesnih vremena - tamjan i miru, kao i mošus, sandalovinu i jantar.

1. Clive Christian No 1 Imperial Majesty

Ovaj luksuzni parfem kreirao je jedan od najboljih svjetskih proizvođača parfema i košta čak 10.370 funti (cca 85915 kn) jer je izrađen od cijenjenih sastojaka poput vanilije s Tahitija, đurđice, kardamoma i ruže - koji imaju terapeutski učinak na kožu, a koji istovremeno opisuju Afroditu, božicu ljepote i ljubavi.

Bočica parfema vrlo je posebna jer je dizajnirana u ručno izrađenom kristalu, a vrat je izrađen od 24 karatnog zlata. Postoje dvije verzije ovog parfema - za žene postoji jedna s ovim biljnim notama, a za muškarce orijentalni miris.


Image


(Foto: www.profimedia.hr)