„Jednostavno je biti posebna!“ uz haljinu Hippy garden

P&G i dm čak 10 djevojaka i žena tijekom studenog i u prvoj polovici prosinca nagrađuju haljinom Hippy garden

„Jednostavno je biti posebna!“ uz haljinu Hippy garden

Cijele su nam godine Procter&Gamble i dm uz svoja zaštitna lica - glumicu Leonu Paraminski i sada Miju Kovačić, predivnu TV-voditeljicu, poručivali kako je jednostavno biti posebna, a za kraj ovogodišnje uspješne kampanje udružili su snage i s poznatom hrvatskom dizajnericom Đurđicom Vorkapić i njenim modnim brendom Hippy garden.

Multibrend kampanja „Jednostavno je biti posebna!“ kojom su tijekom godine P&G i dm darivali vjerne kupce Panteneovih, Wellinih, Wellaflexovih i proizvoda Head&Shoulders za kraj godine uistinu će završiti na vrlo glamurozan i ženstven način.

Čak deset haljina Hippy garden na dar

Svi koji od 1. studenog do 15. prosinca u dm-ovim prodavaonicama diljem Hrvatske kupe bilo koja dva P&G-ova proizvoda Pantene, Wella, Wellaflex ili Head&Shoulders, pri jednoj kupnji i pošalju sms, ili se prijave na internetskoj stranici, s brojem računa, uz malo sreće mogli bi osvojiti jednu od čak 10 haljina Hippy garden.

Đurđica Vorkapić, dizajnerica i osnivačica brenda Hippy garden uistinu je sretna što su je pozvali da bude dio ove kampanje i ove priče koja slavi žensku ljepotu: „P&G i dm brinu o kupcima, ženama, o tome kako se one osjećaju, izgledaju, a to je i moj poziv. Oni su, da tako kažem, zaduženi za brigu o kosi, u ovoj priči, a ja sam za njihovu odjeću. Zajedno činimo sjajnu kombinaciju. Svaka žena mora držati do sebe, ma što god to za svaku ponaosob značilo, ali treba se osjećati i izgledati dobro. Ako ja tome mogu pripomoći, dapače, uvijek ću se rado odazvati.“

Prelijepa TV-voditeljica, prema mnogima najljepša Hrvatica, Mia Kovačić, zaštitno je lice ove kampanje, između ostalog i zato jer je uistinu posebna.
„Samo ime kampanje kaže „Jednostavno je biti posebna!“, to bi svim ženama trebao biti moto jer smo uistinu sve posebne na neki svoj način. Kada su mi rekli da ćemo za kraj godine organizirati i veliku završnu kampanju s Đurđicom, posebno sam se razveselila jer je poznajem godinama, nosim njene haljine i volim ženstvenost koju komunicira svojim dizajnom. Ovo je baš jedna ženska, moćna, posebna kombinacija“, rekla je Mia Kovačić.

Uspješnošću kampanje zadovoljni su i njeni začetnici, stoga je u ime P&G-a svoje zadovoljstvo kampanjom izrazila Antonija Svirčić, marketing menadžerica u Procter&Gambleu rekavši:“ Naša kampanja u suradnji s dm-om traje od početka ove godine i vrlo smo sretni što smo je organizirali. Raduje nas činjenica da žene
možemo dodatno razveseliti raznim nagradama koje smo im ove godine osigurali prilikom kupnje naših proizvoda Pantene, Wella, Wellaflex i Head&Shoulders u dm-u, a vjerujemo da će i ova velika završna nagradna igra biti uspješna te da ćemo uz pomoć dizajnerice Đurđice Vorkapić razveseliti pripadnice ljepšeg spola.“

Menadžerica asortimana u dm-u, gđa. Sabina Bengez Krok istaknula je kako dm uvijek rado nagrađuje vjerne kupce te dodala da je kampanja „Jednostavno je biti posebna!“ uistinu bila dobra ideja jer je mnogo žena i djevojaka nagrađeno vrijednim darovima: „Zadovoljni smo činjenicom da su je žene prepoznale, iskoristile prigodu i sudjelovale u našim nagradnim igrama. Dosadašnjim sretnicama i sretnicima, naravno čestitamo, a za kraj godine priredili smo zbilja lijepe nagrade. dm i inače cijeni svoje kupce, pa je sudjelovanje u ovoj kampanji bilo i više no zadovoljstvo.“