Završen do sada najveći PLACE2GO

Više od 28 predavača, blogera i putopisaca, zanimljiva predavanja, panelice i posebne prezentacije obilježili su sedmi Međunarodni sajam turizma

Završen do sada najveći PLACE2GO

Koje su razlike u mentalitetima, jesmo li emotivniji od ostatka svijeta, kojim je narodima novac motivacija, kako gledamo na iste situacije u različitim dijelovima svijeta, je li ljepše živjeti u Bosni i Hercegovini ili u Norveškoj? Tko može dati bolje odgovore na ova pitanja od prekaljenog novinara Gorana Milića koji je u bogatoj karijeri obišao čitav svijet. Za njegovo predavanje na upravo završenom sedmom Međunarodnom sajmu turizma PLACE2GO tražilo se mjesto više.


Image


Uz Gorana Milića na glavnoj pozornici sajma izmjenjivali su se poznati putopisci i blogeri, ljubitelji putovanja poput Mirele Priselac Remi, Putoholičara, Ivana Bengerija, Gorana Jovića, Saše Pjanića, Damira Filipovića i Ivana Rake, Dejana Nemčića, Vlade Šestana, Bojana Mušćeta i Dragana Petrica…


Image


Zanimljiva predavanja i panelice, poslovni susreti, atraktivne nagradne igre, novi trendovi u industriji putovanja, više od 180 izlagača iz 21 zemlje među kojima su po prvi puta nastupili Sejšeli, Zanzibar i Obala Bjelokosti, privukli su više od 16 tisuća posjetitelja.

Daleke destinacije Indija i Indonezija pozornost su privukle atraktivnim nastupom plesačica, a od bližih destinacija novinarima se predstavila Vojvodina bogatom gastronomskom ponudom, vrhunskim vinima, nezaobilaznim tamburašima i salašima kao jednim od najjačih aduta.


Image


Damjana Domanovac i Frano Matušić s predstavnicima Zanzibara


„Iznimno mi je drago što sajam iz godine u godinu sve više raste. U Zagreb dolaze nove destinacije, a sve je sve više ljudi koji vole i žele putovati. Počeli smo prije sedam godina kao mali sajam u Boćarskom domu, a prošle godine smo se zbog velikog broja izlagača preselili u Arenu Zagreb. Da je zanimanje za sajam sve veće govori i činjenica da su ove godine popunjena sva izlagačka mjesta“, istaknula je Damjana Domanovac, direktorica sajma.


Image


Turkish Airlines, koji kao glavni sponzor podržava sajam već petu godinu, raskošnim štandom i zanimljivim nastupom proslavio je dvadeseti rođendan poslovanja u Zagrebu. Sponzor B2B loungea je Hrvatski Telekom, od samih početaka sajam podržavaju Grad Zagreb, TZ grada Zagreba, a pokrovitelji su predsjednica RH Kolinda Grabar Kitarović, Ministarstvo turizma, Hrvatska turistička zajednica, Hrvatska gospodarska komora i Hrvatska obrtnička komora.


Image