Budi najbolja verzija sebe.

Sendvič od hrskavog slanutka i avokada za jačanje imuniteta

Savršeni zdravi doručak, ručak ili večera

Budi najbolja verzija sebe.

Nitko ne voli sezonu gripe i prehlade, a ako si jedna od onih koja tijekom hladnijih mjeseci ima problema s kašljanjem, šmrcanjem i začepljenim nosom, vrijeme je da obratiš pažnju na svoju prehranu, a zašto ne početi s prvim obrokom u danu?

Ako si tip osobe koja za doručak jede nešto iz pekare ili kao zdraviju verziju zobenu pločicu - razmisli o nekim nutritivno hranjivijim opcijama za svoj imunitet. 

Avokado tost poznat je kao 'celebrity doručak', a ovaj recept od samo 362 kalorije također je bogat proteinima i vlaknima koji će te zasititi. 

Slanutak je posebno dobar zbog svog visokog udjela vitamina B6 - vitamina koji definitivno želiš uključiti u doručak ako je jačanje imuniteta tvoj cilj. Osim toga, odličan je i za tvoje moždane vijuge, ali i za zdravi živčani sustav. Ovaj sendvič možeš jesti kao doručak, ali i kao ručak ili večeru.

Sendvič od hrskavog slanutka i avokada



Sastojci

Za slanutak

Budi najbolja verzija sebe.
  • konzerva slanutka
  • žlica maslinovog ulja
  • žličica kumina
  • pola žličice češnjaka u prahu
  • pola žličice dimljene paprike
  • pola žličice soli
  • prstohvat kurkume

Za dressing

  • 1 režanj češnjaka
  • 4-5 žlica limunovog soka
  • sol, papar
  • 5 žlica tahinija

Za avokado tost

  • 4 tosta ili kriške kruha od cjelovitih žitarica
  • 2 avokada
  • sok 1 limuna
  • sol, papar

Priprema:

1. Zagrij pećnicu na 200 stupnjeva. 

2. U zdjeli pomiješaj slanutak, maslinovo ulje, kumin, češnjak u prahu, dimljenu papriku, sol i kurkumu. Stavi slanutak na papir za pečenje, odnosno u kalup za pečenje i peci 25 minuta dok slanutak ne postane hrskav.

3. Dok se slanutak peče, napravi dressing. U maloj zdjelici ili staklenki pomiješaj tahini, usitnjeni češnjak, limunov sok i malo vode. Dodaj sol i papar, a ako je dressing pregust, dodaj još malo vode kako bi ga prorijedila. 

4. Avokado očisti i sa žlicom izvadi njegovo meso u zdjelu. Dodaj limunov sok i sve izgnječi vilicom. Začini po želji. 

5. Namaži izgnječeni avokado po tostu ili kruhu. Dodaj pečeni slanutak i količinu dressinga po želji. 

Savjet: Pečeni slanutak i dressing možeš napraviti unaprijed i pohraniti ih u hladnhjaku. Kako bi ponovno zagrijala slanutak, stavi ga u mikrovalnu pećnicu na 20-ak sekundi. 

Budi najbolja verzija sebe.
Pratite nas
2021. Sva prava pridržana.