Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Reci DA! za ljepše dječje domove u Lovranu, Sisku i Dubrovniku - Ženska prava, pomoć, humanitarne akcije...

Reci DA! za ljepše dječje domove u Lovranu, Sisku i Dubrovniku - Ženska prava, pomoć, humanitarne akcije...


Dječje domove u Lovranu, Dubrovniku i Sisku uskoro očekuje početak radova koji će značiti uljepšavanje dječje svakodnevice. Humanitarnom kampanjom Reci DA! za tri preostala dječja doma prikupljena je donacija u iznosu od 118.328 kuna, a iznos će biti raspodijeljen prema potrebama pojedinih domova. Posljednji val humanitarne kampanje Reci DA!, koju su zajednički provele tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska trajao je od 1. do 31. svibnja, a kupci su kampanju Reci DA! mogli podržati kupnjom izdvojenih proizvoda tvrtke P&G.

Donacija za dječje domove u Lovranu, Sisku i Dubrovniku dio je dvogodišnje humanitarne kampanje Reci DA! kojom će ukupno biti obnovljeno svih 13 dječjih domova kojima je osnivač Republika Hrvatska.


„Humanitarna kampanja Reci DA! bliži se kraju i zacrtanom cilju, a to je obnova svih 13 dječjih domova u kojima su smještena djeca bez odgovarajuće roditeljske skrbi. Neizmjerno smo ponosni što smo na ovaj način pomogli uljepšati njihovu svakodnevicu, te što im pomažemo da ljepše i ugodnije odrastaju. Donacijom će se domovima u Lovranu, Sisku i Dubrovniku omogućiti da urede dječje sobe, dnevne boravke ili prostore za učenje i igru. Zahvaljujemo svima koji drugu godinu za redom prepoznaju poruke i plemenitost humanitarne kampanje Reci DA!“, izjavio je Srđan Lisac, član Uprave tvrtke P&G za Hrvatsku.


Uz Procter&Gamble, partner kampanje Reci DA! je tvrtka Lidl Hrvatska koja svoje društveno odgovorno poslovanje temelji na brojnim humanitarnim kampanjama u lokalnim sredinama u kojima je prisutna.

„Humanitarna kampanja Reci DA! uspjela je u dvije godine trajanja pokrenuti cijelu Hrvatsku. Obnovom tri preostala dječja doma u Lovranu, Sisku i Dubrovniku uspjeli smo ispuniti obećanje koje smo zajednički postavili na početku, a to je obnova svih 13 dječjih domova u Hrvatskoj. Hvala svima koji su omogućili uljepšavanje dječje svakodnevice i koji su time postali dio naše velike obitelji“, izjavila je voditeljica Sektora korporativnih komunikacija u Lidlu Hrvatska, Marina Dijaković.


„Velika obitelj“ je i naziv kratke priče koju je spisateljica za djecu Sanja Pilić posvetila djeci u dječjim domovima. Tijekom posjete domu u Lovranu Sanja Pilić je djeci darivala svoje knjige uz posebnu posvetu za svako dijete.

U 13 dječjih domova/centara za pružanje usluga u zajednici kojima je osnivač Republika Hrvatska smješteno je 298 djece, a za 427 djece se pružaju usluge boravka ili organiziranog stanovanja.

 
Komentari
katalina
  • 23.8.2018 1:58:03
  • Bodova: 9238
  • Prijavi
DA