Učenje na daljinu zahtijeva motivirani rad, odgovornost i disciplinu

Pravila ponašanja u virtualnoj učionici

Često se dogodi da internetske rasprave brže izmaknu kontroli od osobnih-javnih rasprava.

pexels-anna-shvets-4226256.jpg

Možemo li to pripisati udaljenosti između diskutanata, pogrešnom tumačenju namjera zbog nedostatka vizualnih i zvučnih znakova, općenitoj hrabrosti zbog digitalnog prostora između ljudi ili njihovoj kombinaciji?

Od samog početka postavite jasna očekivanja i u svoje programe uvrstite osnovna pravila ponašanja za rasprave u virtualnoj učionici.

Nekontrolirano okruženje može štetiti iskustvu internetskog učenja. Učionica u bilo kojem obliku - bilo u kampusu ili na mreži - trebala bi biti siguran prostor za poticanje otvorenih rasprava bez neprijateljskih, diskriminatornih ili neprimjerenih komentara. Za mrežne nastavnike važno je osigurati da se polaznici tečaja uključe u pravilnu internetsku etiketu ponašanja kako bi polaznici bili organizirani, fokusirani i produktivni.

Peter Connor, s Instituta za učenje i podučavanje na Državnom sveučilištu Colorado, preporučuje da u nastavni plan i program uključite niz osnovnih pravila. Podignite svijest svojih učenika na početku semestra i poboljšajte iskustvo učenja.

Connor kaže da je etika internetske rasprave prilično slična onoj što biste očekivali u učionici, iako odsustvo vizualnih i slušnih tragova pruža neke jedinstvene situacije (koje nisu nužno loše). Evo objašnjenja pet ključnih osnovnih pravila za internetske rasprave koje on predlaže:

Osnovna pravila ponašanja u virtualnoj učionici

Sudjelovati: Studenti moraju sudjelovati u razgovorima. Zajedničko okruženje za učenje djelotvorno je samo ako su svi uključeni.

Kao predavači, dijelite bodove za sudjelovanje u razgovorima.

Pomozite drugima: Prednost interaktivnog obrazovanja je u tome što učenici mogu djelovati kao dodatni voditelji. Dobri učitelji dopuštaju si da uče od učenika. Nitko nije stručnjak za sve stvari. Ako neki od vaših učenika imaju više iskustva od drugih s korištenjem internetskih foruma za raspravu - a možda i više od vas - potaknite ih da budu zagovornici i odgajatelji. To će im ne samo pružiti samopouzdanje, već će pomoći i ubrzati druge učenike.

Mnogi studenti koriste aplikacije kako bi ostali organizirani i produktivni. Zatražite preporuke u raspravi kako bi studenti mogli podijeliti ono što im najbolje odgovara. Studenti koji dobiju pomoć cijenit će je i u budućnosti će pomoći ostalim studentima na mreži.

Koristite ispravan stil pisanja: To je uvjet! Virtualna učionica profesionalno je okruženje. Pišite kao da izrađujete seminarski rad i neka to čine i vaši studenti. Ispravan pravopis, gramatika i stil očekuju se u virtualnoj učionici.

Ne gubite glas iza niza žargona i citata. Sjetite se svoje publike. Ako biste prosuđivali pisanje druge osobe, možete očekivati ​​da će netko prosuđivati vaše.

Poštujte raznolikost: Vaša virtualna učionica - i akademska zajednica u cjelini - trebala bi biti siguran prostor za ljude svih rasa, spolova, dobi, seksualne orijentacije, religija, invaliditeta i socioekonomskih statusa. Ponižavajući i sarkastični komentari ili šale koji bilo koga marginaliziraju u osnovi su neprihvatljivi, posebno u učionici. Izbjegavajte uvredljivi jezik - ili jezik koji se može protumačiti kao uvredljiv. U slučaju da ovo postane problem, odmah poduzmite mjere kako biste zaštitili sigurnost i udobnost svojih učenika.

Naš etnički bogat i raznolik svijet trebao bi se jako proslaviti u učionici i u životu. Ispitajte vlastite pristranosti prije nego što započnete s podučavanjem. Postupajte sa svakom osobom s poštovanjem i suosjećanjem koje zaslužuje.

Nema vatre: "Akademsko okruženje očekuje jezik višeg reda", piše Connor. Ne tolerirajte bijes u virtualnim učionicama. Kritika, kao središnji dio akademske zajednice, mora biti konstruktivna, dobronamjerna i dobro artikulirana. Vikanje usmjereno na bilo kojeg sudionika vrlo su neprihvatljiva. Uz to, pobrinite se da vaši studenti izbjegavaju psovke. Neka bude otmjeno.