Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Selidba



tona36
  • 7.4.2020 14:59:25
  • Bodova: 8116
  • Prijavi
Moje *?=)(/&%$#“!¸ iskustvo….
Selim se u novi stan. S naznakom datuma završetka zgrade krenuli smo u kupovinu namještaja, stari nam ne odgovara veličinom a imamo i ugradbeni ormar koji naravno ne mogu nositi sa sobom. Dakle  nekako krajem studenog 2019. naručismo kuhinju (Dan Kuchen) i regal za dnevni boravak (Lesnina). Dostava – 1.3.2020. Svima dobro. 3.1.2020. naručismo i fotelje za dnevni (Prima, dostava 30-40 dana), a 15.1.2020. ormare (Lesnina) dostava 40-60 dana čini mi se. I tako, došlo vrijeme da se selim, stari stan sam prodala, dogovor je izaći iz stana do 20.4.2020. Obzirom da je novi stan spreman odlučimo se preseliti ovaj tjedan. Moram se malo vratiti unatrag: kuhinja je stigla na vrijeme, ali bez mikrovalne za koju proizvođač kaže da se više ne proizvodi (Bosh). U trenutku kad smo naručivali kuhinju – proizvodila se. Što se toga tiče još čekamo. Regal za dnevni boravak i komoda za spavaću sobu – na vrijeme. Ali na komodi ladice nisu dobre – reklamiram, a dio regala se ne može sklopiti jer su rupe u dasci krivo izbušene – reklamiram. 9.3. 2020. Zovu iz Lesnine da dođemo platiti ormare jer su na putu u skladište i čim dođu odmah nam dovoze u stan, pa da ne čekamo da novci sjednu na račun obzirom da znaju da nam se već malo i žuri. 10.3.2020. ormari plaćeni.
Prije 15-tak dana nazovemo za fotelje jer, eto, i njima je davno vrijeme bilo da stignu, a teta s druge strane telefonske žice kaže da ona nigdje ne vidi našu narudžbu. Ah, da, platili smo pola cijene pri narudžbi i naravno imamo dokaz. Uglavnom, jutros nam jave kako nisu ni proizvedene jer kao nije bilo materijala i sad ga ima pa trebamo čekati 30 radnih dana.
Ormari? Zbog situacije koja je nastala nisu ni krenuli iz tvornice, a sve nešto mislim da ni oni nisu naručeni.
Reklamacije? A ne znaju, ali probat će nešto rješiti….
I tako, u novom ću stanu imati rupu u kuhinji gdje treba biti mikrovalna, nesrazmjeran regal jer mu fali dio (da ne kažem da su jedno staklo krivo montirali i da je montaža općenito loše odrađena), robu u spavaćoj sobi u kartonskoj kutiji (takav ormar sam imala u izbjeglištvu, ma super) a gosti mi ne mogu ni doći jer za sjesti imam samo kauč. Nismo još naručili stol i stolice. To sam pikirala u Emmezeti, pa, vidjet ćemo kad naručim kad će stići.
Više nisam ni ljuta, na momente se osjećam jadno, ispuhano, s pitanjem šta sam trebala napraviti da na vrijeme dođem do plaćene robe… I da, koronavirus im ne može biti izgovor, za sve je bilo dovoljno vremena.
Znam da će neki od vas reći važno je da smo zdravi, i ja tako mislim, svo zlo bilo u nedostavljenom namještaju, ali s druge strane ipak se osjećam izigranom. Doći će sve na svoje mjesto, nadam se do ljeta, ali do tada će moja roba biti u kutijama.
AddEmoticons04269
anna-herman
  • 12.4.2020 20:09:56
  • Bodova: 56207
  • Prijavi
Uffffffffff... Čim vidim obavijest u ovoj temi, stisne mi se želudac, vjeruj mi... AddEmoticons04254
Kako smo se već privatno čule, nemam pojma kad se (opet) selimo i selimo li se uopće. Ipak, čini mi se da je to pitanje vremena. Dakle - čim se "sredi" "korona" - situacija.  

Čitajući ove tvoje rečenice, definitivno nisu imali izgovora, jer je četiri mjeseca itekako dovoljna i razumna (ono, čak i krajnja!) vremenska granica za dostavu namještaja. Ako privatni stolari koji rade po mjeri mogu namještaj za kompletne prostorije (od projektiranja, nabave materijala, izrade i montaže) napraviti za maksimalno dva mjeseca, onda su ovi ispali baš aljkavi. Jako.

Život s kutijama. I život u kutijama. Ne znam kako da ti olakšam osjećaje, ali reći ću ti samo da su mi neke kutije neraspakirane već tri godine (01.05. će biti točno toliko). Doduše, u njima mi nije odjeća, ali knjige, note, ukrasi, umjetničke slike, posuđe... Koristim samo nužno. 

Žalosno, ali nakon toliko (godina) selidbi nisam za neke kutije imala ni volje, ni želje, ni snage (a ovdje ni prostora) za otvaranjem. Srećom, pa markerom na vrhu piše što se unutra nalazi. 


Kako god bio, strpljen - spašen. Kad ti konačno sve stigne, odahnut ćeš. Želim ti da ti to bude što prije! AddEmoticons04225

 
editirano 12.4.2020 20:11:07 od anna-herman
tona36
  • 15.4.2020 9:02:56
  • Bodova: 8116
  • Prijavi
Hvala ti.
U odgovoru Lesnina kaže da nismo morali platiti odmah mogli smo i kad ormari stignu. Oni svakog obavijeste tjedan dana prije nego će namještaj stići kako bi kupac mogao odlučiti o načinu plaćanja. Ali ne znaju u kojoj fazi proizvodnje su naši ormari jer je sve stopirano.
Ma čekaj malo, ako nisu bili gotovi, zašto ste mi javljali da ih trebam platiti u cijelosti jer stižu za tjedan dana? A onda mi kažeš da ne znaš u kojoj su fazi?
Još smo ljuti i čekamo da se ohladimo, ali razmišljamo o povratu novca. Samo nisam sigurna hoće li mi vratiti sve ili će mi nešto uzeti jer sam odustala od narudžbe. Nema broja telefona na koji ih se može dobiti. Pokušali smo preko web shopa ali oni kažu da nemaju ništa s tim. Na kraju sam poslala upit preko fb, poslala im svoju e-adresu i dobila odgovor kako sam gore opisala. Sad ću probati doći do nekog tko je iznad ovih u Zagrebu.
anna-herman
  • 16.4.2020 18:32:32
  • Bodova: 56207
  • Prijavi
Tona, nemam riječi! AddEmoticons04212

Jao, aljkavosti... Ma, i više od toga... AddEmoticons04211 
tona36
  • 22.4.2020 19:26:35
  • Bodova: 8116
  • Prijavi
I evo, nakon još nekoliko poruka na e-adrese, i konačno upućene poruke na marketing lesnine, javiše nam danas da su naši ormari u Puli i da ih sutra dovoze i sklapaju. Sretni smo ko "djeca na tuti". Ali pazi sad ovo: prije tjedan dana odgovor je bio pojma nemamo, tvornice ne rade, ormari nisu gotovi.... Sad sam mišljenja da su ormari stigli na vrijeme, ali obzirom da su zatvorili centre i montažerima dali otkaze nisu nam ih mogli ni dostaviti. Samo mi nije jasno zašto nam to nisu rekli. Ali sad me više nije ni brigaAddEmoticons04263
tona36
  • 22.4.2020 19:27:58
  • Bodova: 8116
  • Prijavi
E, a i mikrovalna je stigla jutros! Jeeeiiiii!!!!
AddEmoticons04262
anna-herman
  • 27.4.2020 14:13:20
  • Bodova: 56207
  • Prijavi
"Sretni smo ko "djeca na tuti"."   AddEmoticons04220  Predobro!! 
editirano 27.4.2020 14:13:46 od anna-herman
anna-herman
  • 27.4.2020 14:14:04
  • Bodova: 56207
  • Prijavi
Prvotni odgovor od tona36

E, a i mikrovalna je stigla jutros! Jeeeiiiii!!!!
AddEmoticons04262

AddEmoticons04262
tona36
  • 28.5.2020 7:57:35
  • Bodova: 8116
  • Prijavi
Glede one reklamacije na regal u dnevnom boravku javiše nam se u utorak. Kažu da dio koji fali stiže u zadnjem tjednu u SRPNJU!
AddEmoticons04220AddEmoticons04220AddEmoticons04220AddEmoticons04220AddEmoticons04220
tona36
  • 28.5.2020 7:58:45
  • Bodova: 8116
  • Prijavi
A jučer nam javiše za fotelje - možda sljedeći tjedan. Ajd dobro, dvije fotelje u Primi čekaš 6 mjeseci.
AddEmoticons04269
Na stranicu:  
Ok