Želite imati zdravo srce? Ove namirnice morate jesti...

Želite imati zdravo srce? Ove namirnice morate jesti...

Promjenom jelovnika smanjite kolesterol

Zob, bučino ulje, cejlonski cimet, orašasti plodovi, nar, artičoka,  samo su neke od namirnica koje nutricionisti i liječnici preporučuju osobama koje imaju povišeni kolesterol. Ako se te namirnice uključe u dnevni jelovnik, mogu i za dvadesetak posto sniziti visoke masnoće u krvi u samo tri mjeseca, i to bez lijekova.Nakon što se prehranom ne uspije sniziti povišena razina kolesterola, liječenje se nastavlja primjenom lijekova, no i tada, kako bi liječenje bilo uspješno, prehrana mora prilagođena.

Opasnosti povišenog kolesterola

Kolesterol je najpoznatija masnoća u organizmu, razlikujemo dobri HDL kolesterol od LDL lošeg kolesterola čija povećana razina u krvi uzrokuje moguće bolesti srca i krvnih žila, srčani i moždani udar. Visoki kolesterol ključni je rizični čimbenik za razvoj bolesti srca i krvnih žila. Većina kolesterola u krvi se stvara u jetri koja ga proizvodi iz gotovo sve hrane koju jedemo. Jetra prilagođava količinu stvorenog kolesterola količini kolesterola koji već cirkulira u krvi.

Zbog toga se kod većine ljudi kada jedu namirnice koje sadrže kolesterol kao što su jaja ili školjke razina kolesterola neće promijeniti jer jetra stvara manje kolesterola. Namirnice koje pomažu pri snižavanju kolesterola bi se trebale naći na svakodnevnom ili barem na tjednom meniju.
 
Bučino ulje


Zbog svojih izuzetnih nutritivnih svojstava buča je pravi eliksir zdravlja sa snažnim preventivnim i ljekovitim učinkom na ljudski organizam. Ta visokokvalitetna, prirodna i zdrava namirnica smanjuje kolesterol u krvi, pomaže crijevnoj flori, prevenira negativne učinke stresa i jača imunološki sustav. Bučino ulje nastaje u procesu hladnog prešanja sjemenki buče, odnosno bundeve ili tikve. Ulje je izuzetno bogato bjelančevinama, ugljikohidratima, mineralima, vitaminima grupe B, te vitaminom C i E.

Zahvaljujući svome sastavu ono se ubraja među najznačajnije izvore omega 3 i omega 6 višestruko nezasićenih masnih kiselina, koje su iznimno važne za uredno funkcioniranje ljudskog organizma. Mnoga ljekovita svojstva bučinog ulja već su dugo poznata u narodnoj medicini, a u posljednje vrijeme njegova ljekovita i preventivna svojstva dobivaju i znanstvenu potvrdu te su preporuku za svakodnevnu konzumaciju.
1/4
 
Komentari
+2
 
skener
  • 21.10.2017 19:51:02
  • Bodova: 8419
  • Prijavi
Sve to jedem. Osim cimeta-nemogu podnijeti taj okus i miris. Ali moj porok je sušeno meso. Kada se toga riješim imat ću zdravo ali tužno srce....
keroll
  • 18.10.2017 11:34:05
  • Bodova: 48994
  • Prijavi
Onda imam zdravo srce, sve navedeno jedem i volim.... ;)
-itka-
  • 16.10.2017 10:03:01
  • Bodova: 47314
  • Prijavi
Prehrana, prehrana i samo dobra, kvalitetna prehrana, što jedemo, jedino bitno.