Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Važno je odvojiti vremena za zdrav doručak i na poslu!

Važno je odvojiti vremena za zdrav doručak i na poslu!

Pravilno započnite dan i sve će vam ići od ruke

Doručak određuje vaše prehrambene navike za svaki dan. Kada odvojite vrijeme za pripremu i uživanje u zdravom, uravnoteženom doručku, biti ćete dulje siti, imat ćete energije za sve radne zadatke pred vama i nećete imati potrebu prenatrpati se hranom kad doćete kući popodne. Ali što ako jednostavno ne možete pronaći vremena za doručak kod kuće prije nego što otiđete na posao? Zaboravite visoko kalorična peciva u pekarama! Lakše je nego što mislite pojesti zdravi doručak i u uredu!

Držite zalihu u uredu

Ako nemate vremena za pripremu jela kod kuće prije posla, ponesite nešto sa sobom za pojesti u uredu. Kako biste si olakšali stvati, odmah u ponedjeljak ponesite dovoljno za tjedan dana u ponedjeljak, tako da ne morate brinuti o tome svako jutro. Neki od naših omiljenih namirnica za doručaka u uredu su:
  • niskokalorična energetska pločica
  • obrano mlijeko
  • integralni tost
  • light sirni namaz
  • dijetetska marmelada
  • jogurt
  • voće
  • orašasto voće
  • razne vrste žitarica (corn flakes, müsli, instantne zobene pahuljice…)

Neka doručak bude što zasitniji


Držanje žitarica na poslu je odlično rješenje. Ako redovito jedete žitarice, možda ste otkrili da ste nakon nekoliko sati opet gladni. Ako odaberete integralnu verziju, od cjelovitog zrna žitarica to će pomoći da dulje budete siti. Dodajte im šalicu nemasnog mlijeka ili jogurta, voće i malo orašastih plodova - kombinacija proteina i vlakana učinit će ga još zasitnijim.




Odolite iskušenju

Ako vam je ponuđena neka hrana ujutro na poslu (a to su najčešće neke nezdrave namirnice), a vi baš to jutro niste doručkovali kod kuće, gotovo da je nemoguće odoljeti takvoj napasti. Pripazite na pojedenu količinu, a i budite svjesni da ćete jako brzo ponovo biti gladni. Takva hrana, slatke i masne krafne, kroasani ili nešto slično, dat će vam provremeni porast energije, no on kratko traje, a vi ćete jako brzo biti ponovo gladni. Ako osjećate da ne možete odoliti takvoj hrani, naprosto se maknite iz prostorije gdje se ona nalazi ili okrenite leđa kolegi koji jede takvu hranu i ne dajte se navesti na “grijeh”.

Imajte plan B za slučaj nužde

Važno je imati rezervni plan za prije spomenutu ili slične situacije. Uvijek imajte veće zalihe žitarica, sušenog voća i orašastog voća. Tako ćete uvijek moći na brzinu sklepati zdrav i hranjiv doručak. Uz to ako i ogladnite kasnije možete “prigriznuti” malo orašastog voća ili žitarica (na suho, bez mlijeka), tek toliko da vas zasite.



Vivera proizvodi odlična su opcija i za ponijeti ih na posao!

Vivera crunchy müsli ukusna su mješavina različitih žitarica (zob, kukuruz, riža, pšenica) i sušenog voća ili čokolade. Zbog svog sastava  i hranjive vrijednosti dobro su izbalansiran i zdrav obrok ili međuobrok. Možete ih pomiješati s mlijekom ili jogurtom ili pak grickati.

Vivera Corn flakes- kukuruzne pahuljice su prirodnog podrijetla i izvrsnog okusa (neutral, s dodatkom jagode ili čokolade). Prirodni su izvor energije, vitamina i minerala. Ako im dodate narezano svježe ili suho voće, dobit ćete uvijek nov i drugačiji okus. Ukusan su i zdrav početak dana.
 
Vivera Probavin
– instant žitarice bogate dijetalnim vlaknima. Djeluje blagotvorno na fiziologiju crijeva, regulira probavu smanjujući tegobe izazvane zatvorom. Pomaže organizmu da se na prirodan način oslobodi štetnih tvari.Ne sadrži kolesterol i pomaže smanjenju njegove razine u krvi. Daje osjećaj sitosti, a male je energetske vrijednosti, učinkovit je kod redukcijskih dijeta. Sadrži vitamine B kompleksa, vitamin E, minerale i elemente u tragovima. Bez dodatka šećera. Primjeren je svakoj životnoj dobi, a priprema se uz dodatak mlijeka, jogurta, kao dodatak drugim jelima ili ukusan snack.

 
Komentari
+2
 
tascha
  • 18.10.2010 21:22:36
  • Bodova: 11164
  • Prijavi
Gotovo uvijek doručkujem musle.
macabajkerica
  • 18.10.2010 21:18:45
  • Bodova: 13170
  • Prijavi
u velikim marketima se uvijek nađe i jeftinija verzija muslija i corna
s-anja-j
  • 18.10.2010 10:19:20
  • Bodova: 47
  • Prijavi
volim ja jesti te takve stvari, al problem je u tome kaj nisu baš jeftine....
tnx-ende
  • 18.10.2010 9:46:03
  • Bodova: 10491
  • Prijavi
treba nositi sendviče  tri komada, s pršutom i sirom..i svakih dva sata maznuti po jednog....taman se može dočekati ručak oko 5   a onda kad se to brzinsko malo slegne- jer kažu da nije dobra ta brzinska hrana...... navečer se u miru dok svi spavaju, konačno prepustiti pravim delicijama editirano 18.10.2010 9:46:54 od meg
Moderator
desert_rose
  • 18.10.2010 9:27:38
  • Bodova: 54676
  • Prijavi
Probala sam držati zalihe krekera i sl. u ladici i trošiti ih pomalo i umjereno. NIje išlo, jer se nisam mogla zaustaviti na dva ili tri, nego bi skršila cijelu zalihu odjednom. Pa sam odustala od toga. Ali zato sam sad gladna kao vuk kad ovo vidim, a do ručka je još jaaaaako daleko.