Riznice slatkoće i zdravlja: Uz ove zdrave zamjene za šećer se ne moraš odreći omiljenih slastica

Bijeli šećer porok je mnogima, a često nismo ni svjesni u kojim ga količinama konzumiramo. Stvara ovisnost, deblja i uništava nam zube kao i unutarnje organe, pa zašto ga onda ne bismo zamijenili boljim i zdravijim namirnicama?

2/8
Stevija

Stevija je biljka slatkog okusa koja uopće ne sadrži kalorije niti uzrokuje neželjena djelovanja koja ima obični bijeli šećer, što ju naravno čini odličnom alternativom za zaslađivanje jela. Stevija se posebno preporuča dijabetičarima, kao i onima koji muče muku s viškom kilograma, a uz to je korisna i za balans i zdravlje čitavog organizma.
 
Povoljno utječe na zdravlje štitnjače, pomaže u snižavanju razine šećera u krvi i regulira povišeni krvni tlak. Zanimljivo je da je osušeno lišće biljke stevije čak 40 puta slađe od bijelog šećera, a sami ekstrakt stevije može biti slađi i od 200 do 400 puta. Glikemijski indeks ove biljke je nula, a kod nas se može nabaviti u obliku praha, tabletama, sirupu ili kao tekućina u formi ekstrakta.
 
Ako se odlučiš za korištenje stevije u svojoj kuhinji svakako pripazi na doziranje, jer ovaj ultra bogati zaslađivač treba koristiti u minimalnim količinama.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli valvita almond (@valvita.id)

2/8
Skoči direktno na:
 
Komentari
+2