Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Pripremile smo ti 5 recepata za snižavanje visokog krvnog tlaka

Pripremile smo ti 5 recepata za snižavanje visokog krvnog tlaka

Hrana bogata kalijem, magnezijem i kalcijem najbolje je oružje u borbi protiv visokog tlaka. Nauči kako je kombinirati u jednostavnim i prefinim receptima

Ako imaš problema s visokim tlakom, prva stvar koje se trebaš kloniti je sol. Previše natrija, kojeg u tijelo unosimo uglavnom preko soli, može uzrokovati zadržavanje vode u tijelu a to utječe na visok krvni tlak. No nema straha da će ti hrana s mnogo manje soli biti bezukusna. Tek sada možeš otkriti cijelu paletu novih i egzotičnih začina, te početi kombinirati više namirnica za još više okusa.

Osim soli, iz prehrane bi trebala izbaciti masnu hranu koja također povisuje tlak. Tako da od mesa možeš jesti više peradi i probati zamijeniti obične mliječne proizvode za one s manje masnoće. Također zamjeni proizvode od bijelog brašna za one od cjelovitih žitarica jer rafinirana brašna nose rizik od povećanja krvnog tlaka.

Kako bi se lakše snašla u ovoj prehrani, pripremila sam ti 5 recepata koji će ti pomoći da lakše uhvatiš zdraviji ritam i usvojiš koje su namirnice dobre u borbi protiv visokog tlaka.
 
UKUSNA VOĆNA KAŠA S HELJDOM

Iako je zob poznata namirnica koja pomaže u borbi protiv visokog tlaka, probaj je nekad zamijeniti s manje poznatom ali ukusnijom heljdom. Heljda je jedna od najzdravijih žitarica te sadrži sve potrebne nutrijente koji izvrsno djeluju na zdravlje srca i krvnih žila, a bogata je i rutinom, bioflavonoidom koji pomaže u snižavanju krvnog tlaka.

Kako bi napravila najzdraviju kašu od heljde namoči je u vodi preko noći a ujutro je procijedi i isperi. Heljdi dodaj malo kefira ili jogurta smanjene masnoće te voće i orašaste proizvode. Koristi voće poput banana i nara jer su bogati kalijem koji je odličan za zdravlje srca i snižavanje tlaka, a ukusni su u kombinaciji. Svi orašasti plodovi odlični su protiv visokog tlaka, a u ovoj kaši najviše će pasati bademi ili orasi. Kašu zasladi sa žlicom meda i cimetom.  

1/5
Skoči direktno na:
 
Komentari
+2