Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Ove namirnice jako pomažu u mršavljenju i oporavku tijela nakon vježbanja

Ove namirnice jako pomažu u mršavljenju i oporavku tijela nakon vježbanja

Neke namirnice mnogo su bolje nakon treninga i općenito za skidanje kilograma od nekih drugih...

Ako želiš smršaviti, prehrana je ključni faktor u tome. Iako i vježbanje puno pomaže, tvoje prehrambene navike su prva stvar koja de dovela u trenutno stanje, i one jedine mogu pomoći da se iz njega izvučeš. Iako prelazak na svu zdraviju hranu pomaže kada pokušavaš izgubiti kilograme, određene namirnice ipak će ti pomoći više nego neke druge. A osim mršavljenja, ove su namirnice toliko zdrave da pomažu u oporavku organizma nakon treninga, pa čak i bolesti.
 
Chia sjemenke

Ove sjemenke bogate su omega 3 masnim kiselinama koje potiću koncentraciju, a sadrže i mnogo proteina te vlakana. Osim toga, vrlo su dobar izvor kalcija i kalija te antioksidansa. Možeš ih dodati u svoj smoothie, a od njih se brzo i jednostavno radi niskokaloričan puding u koji možeš dodati razno voće po želji. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Pomegranate Raspberry Chia Pudding by @secretsquirrelfood. Recipe serves 2: Chia Pudding: Soak 4 tbsp chia seeds, 1 cup almond milk, 1 tbsp maple syrup. Mix really well and leave in the fridge overnight. In the morning, stir again before serving Raspberry ice-cream: Blend 1 frozen ripe banana, 1/2 cup frozen raspberries for a few minutes until smooth Chocolate tahini sauce: Mix 1 tbsp tahini, 1 tsp maple syrup, 2 tsp cacao powder, 2 tsp boiling water In a jar, add a handful of pomegranate seeds, smash it up, layer with chia pudding, pomegranate seeds, raspberry ice-cream and drizzle with chocolate sauce #veganbreakfast #chiapudding #nicecream #smoothie #smoothies #healthybreakfast #dairyfreerecipes #foodvideo #foodvideos #recipevideo #breakfastrecipe #breakfastrecipes #chiapuddingrecipe #chiaseedpudding #fruitporn #nicecreamrecipes #smoothierecipe #smoothierecipes

A post shared by Plantbased Vegan Recipes (@plantbased.recipes) on



Avokado

Ovo ukusno voće može se koristiti kao zamjena za maslac zbog svoje kremaste i masne teksture. Sadrži mnogo prirodnih zdravih masnih kiselina, i odličan je izvor energije ako izbjegavaš ugljikohidrate. Zbog toga ga je najbolje jesti nakon vježbanja. Dobar je izvor vitamina A i K zbog čega pomaže u održavanju zdravog srca, kosti i funkcionalne probave.

Zeleno lisnato povrće

Jedno od najzdravijeg povrća u ovoj skupini definitivno je kelj, a ni špinat mu nije daleko. Ovo je općenito jedno od najzdravijeg povrća. Sadrži mnoštvo različitih minerala, a odličan je izvor ftalata. Ključno je za normalan metabolizam proteina u organizmu, a i za formiranje novih krvnih stanica i DNA.

Bademi

Šaka badema nakon treninga idealna je grickalica koja će ti pomoći u oporavku tijela i pravilnom funkcioniranju živčanog sustava. Bogati su zdravim masnim kiselinama i proteinima, a također sadrže vitamin B i E, te kalcij i kalij.

 
1/2
 
Komentari
+2
 
angel0000
  • 5.5.2019 14:12:06
  • Bodova: 66723
  • Prijavi
Sudeći po članku,do sad sam več trebala nestati :DDD