Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Ostani zdrava: Sedam mitova o prehrani u koje moramo prestati vjerovati

Ostani zdrava: Sedam mitova o prehrani u koje moramo prestati vjerovati© Unsplash

Svijetom kruži mnogo krivih informacija o prehrani i zdravlju, a mi smo izdvojile nekoliko mitova kojima smo najčešće izloženi

Svatko od nas želi biti najzdravija i najsretnija verzija sebe, zato često isprobavamo svakakve savjete koje vidimo u medijima. Ponekad ljudi koji šire takve informacije nisu svjesni koliko njihove riječi zapravo imaju utjecaja. Širenje lažnih informacija može imati ozbiljne posljedice na zdravlje pojedinaca te je zato iznimno važno da su informacije kojima vjerujemo provjerene i znanstveno istražene
 
No nisu ni sva znanstvena istraživanja jednako dobra i upravo ta činjenica može dovesti do nastanka raznih mitova poput ovih. Mi smo izdvojile nekoliko najčešćih mitova koji cirkuliraju društvom zadnjih nekoliko godina, a mogu biti poprilično štetni za naše zdravlje i potkrijepili ih kvalitetnim znanstvenim istraživanjima. Odgovornost je na svakoj od nas da odlučimo u što ćemo vjerovati. Nadamo se da će te ove dokazane činjenice potaknuti na razmišljanje. 
 
  
Mit 1: Zasićene masnoće su nezdrave za srce

Prije nekoliko desetljeća, kako je naglo porastao broj srčanih udara, smatralo se da je glavni krivac za bolesti srca masnoća, posebice nezasićene masnoće. Razlog tomu su nestručno provedene studije i politička propaganda koja se s godinama pokazala vrlo neistinitom. Pregledni rad objavljen 2012. godine prikazao je rezultate 21 istraživanja s ukupno 347 tisuća ispitanika. Rezultati su bili jasni – ne postoji nikakva jasna veza između konzumacije zasićenih masti i bolesti srca. 

No to ne znači da trebaš konzumirati velike količine primjerice majoneze ili masnih poslastica. Pokušaj i dalje unositi više nezaićenih masti od zasićenih, ali se ne trebaš bojati da ćeš se razboliti ako ne jedeš samo maslinovo ulje i avokado. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Yap Wei Jie (@weijie_1602) on




 
1/7
Skoči direktno na:
 
Komentari
+2