Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Nauči kako unaprijediti svoj smoothie uz par malih trikova

Nauči kako unaprijediti svoj smoothie uz par malih trikova

Uz ove male trikove tvoji će smoothie-i biti još zdraviji i hranjiviji (a možda i ukusniji)

Šareni, ukusni, zdravi, smoothie-i su odličan doručak, još bolji međuobrok i zdravo osvježenje. Najbolji su kada si u žurbi a treba ti zdrava i slatka doza energije. Pošto obiluju voćem, već su jako zdravi sami po sebi. Kroz njih možeš zadovoljiti sve svoje dnevne potrebe za vitaminima i ostalim zdravim nutrijentima. No, postoje mali i jednostavni trikovi uz koje tvoji voćni napitci mogu postati još zdraviji nego što jesu. Izdvojile smo ti njih 7.
Lanene sjemenke

Ove sićušne sjemenke prepune su vlakana, a i odličan su izvor omega 3 masnih kiselina. Zato su odlične za vegetarijance koji ne jedu ribu. Osim toga, one su jako zasitne pa ti mogu pomoći da se duže osjećaš sito i budeš puna energije.

1/7
 
Komentari
+2