Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Konzumovi Zdravoljupci pozivaju na promjene u prehrambenim navikama

Konzumovi Zdravoljupci pozivaju na promjene u prehrambenim navikama

Novim programom vjernosti Konzum želi promicati važnost pravilne i uravnotežene prehrane s naglaskom na svježem voću i povrću

U Hrvatskoj se jede premalo voća i povrća. Žene dnevno konzumiraju manje od 100 grama voća, a muškarci manje od 70 grama. Za usporedbu, Svjetska zdravstvena organizacija preporučuje konzmaciju oko 400 grama voća i povrća kroz pet dnevnih obroka.

Najviše voća u Hrvatskoj se jede na području Zagreba i okolice, a najmanje na području Like i Banovine. U konzumaciji povrća prednjači Dalmacija, a slijedi je Zagreb s okolicom, dok su Istra, Primorje i Gorski kotar na začelju.

Rezultati su to nacionalnog istraživanja o prehrambenim navikama odrasle populacije pod nazivom „Što jedemo?“, koje je nedavno provela Hrvatska agencija za hranu.

S obzirom da se prehrambene navike roditelja u pravilu prenose na djecu, problem premale dnevne konzumacije voća i povrća potrebno je sustavno rješavati promjenom prehrambenih navika djece već u najranijoj dobi.

Kako bi dao doprinos u osvještavanju važnosti uvođenja većih količina voća i povrća u dnevnu prehranu te ih, posebno djeci, učinio primamljivijima, Konzum svojim kupcima donosi Zdravoljupce - novi program vjernosti u svim prodavaonicama u Hrvatskoj.


Glavni likovi voća i povrća su plišana družina koju čine Brokula Branko, Češnjak Luka, Patlidžan Patrik, Mrkva Mirko, Banana Bela, Jagoda Jana i Kruška Klara. Zabavni i simpatični plišanci u obliku poznatih, ali djeci često ne baš dragih plodova, u Konzumovim prodavaonicama bit će ekskluzivno dostupni po promotivnim akcijskim cijenama.

Tako će Konzumovi kupci u razdoblju od 23. kolovoza do 28. listopada 2018. za svakih potrošenih 50 kuna prilikom kupnje dobiti po jednu naljepnicu. Omiljenog plišanog Zdravoljupca moći će potom kupiti do 12. studenog 2018. ili do isteka zaliha, po cijeni od samo 10 kuna uz 40 sakupljenih naljepnica ili za 50 kuna uz 20 sakupljenih naljepnica, umjesto po redovnoj cijeni od 115 kuna.

Kroz igru s plišancima, šaljive i informativne sadržaje, recepte i igre na posebnoj stranici www.zdravoljupci.hr, nagradne natječaje te radionice koje će biti organizirane u Konzumovim prodavaonicama, djeca i mladi će učiti o važnosti unosa voća i povrća na kreativan i zabavan način. Na igru sa Zdravoljupcima, ali i na pozitivne promjene prehrambenih navika, poticat  će i vesela pjesma o Zdravoljupcima koju će svi rado pjevušiti.

Više informacija o novom programu vjernosti i Zdravoljupcima dostupno je na www.zdravoljupci.hr.

 
 
Komentari
+2
 
malikekoserk1
  • 24.8.2018 14:45:49
  • Bodova: 14732
  • Prijavi
Vidjela sam reklamu , baš je simpa.
mikica61
  • 24.8.2018 12:27:56
  • Bodova: 119079
  • Prijavi
ako kupiš jedno povrće i jedno voće ,također dobiješ naljepnicu
caprica6
  • 24.8.2018 11:22:03
  • Bodova: 7693
  • Prijavi
Koja teška glupost! Znači, ljudi trebaju trošiti novac, kako bi dobili- naljepnicu?!U UK je Tesco to riješio na slijedeci način: u dućanu, na nekoliko mjesta ima kutija sa voćem, koje djeca mogu konzumirati koliko žele, prilikom shoppinga. Kako jedna prosječna kupnja traje sat vremena, zamislite koliko voća djeca pojedu u tom vremenskom razdoblju? Stvar riješena!
vmarina
  • 24.8.2018 10:57:31
  • Bodova: 46265
  • Prijavi
Neće to pomoći djeci i odraslima da jedu više voća i povrća, ali će povećati prihode konzumu definitivno, jer nedostaje ti još par kuna za naljepnicu pa ćeš kupit šta ti ne treba. a treba potrošit minimalno 2000 kn za kupit jednu figuricu za 10 kn, koja će nakon 1 dana završit negdje na dnu kutije s igračkama i nakon nekog vremena, ako bude imala sreću, na razmjeni igračaka. Treba djeci kuhati raznovrsno i uzet si vremena, a ne odustati nakon prvog polupokušaja.