Hrana za mozak: Dvanaest zdravih namirnica za britak um i bolje pamćenje

Hrana za mozak: Dvanaest zdravih namirnica za britak um i bolje pamćenje© Depositphotos

Izdvojile smo nekoliko supernamirnica zbog kojih će tvoje cijelo tijelo, uključujući i mozak, ostati u top formi bez obzira na godine

Ako doista jedeš zdravo, hrana koju odabireš kao obrok mnogo je više od održavanja linije struka - ona gradi mišiće na cijelom tijelu, uključujući i one u tvom mozgu
Jesi li znala da i mozgu zapravo trebaju kalorije da bi funkcionirao? Prema znanstvenim komentarima predstavljenim u zborniku Američke akademije znanosti, mozak može dnevno iskoristiti samo oko 20 posto ukupnog unosa kalorija u organizmu. Ali kako se točno 'hrani' mozak? 

Sve je u odabiru zdravih sastojaka za koje se više puta dokazalo da poboljšavaju holističke kognitivne funkcije, uključujući koncentraciju, motoričke sposobnosti i bolje pamćenje

Uvedeš li određene zdrave namirnice u svoju redovitu prehranu, dugoročno će ti nutritivno bogati sastojci odraditi teški posao podupiranja dugoročne funkcije mozga kako starimo.

Ove namirnice - koje uključuju sve od ribe do opcija za međuobrok poput bademovog maslaca - pune su hranjivih sastojaka, uključujući antioksidanse koji se bore protiv upale, kao i omega-3 masne kiseline koje mogu pomoći u poticanju rasta moždanih stanica tijekom vremena, ali i u uklanjanju stresa te samim time i smanjenju rizika od neurodegenerativnih poremećaja, uključujući Alzheimerovu bolest.
 
Maslac od badema

Orašasti plodovi i maslac koji se od njih najbolji je izvor vitamina E, ključnog antioksidansa za zaštitu od razgradnje stanica, koji je povezan s Alzheimerovom bolešću.

Uz to, orašasti plodovi imaju puno mononezasićenih masti i vlakana i odlični su u stvaranju sitosti, posebno bademi koji su bogati kalcijem, magnezijem i kalijem te pomažu u stabilizaciji krvnog tlaka što je važno za jačanje zdravlja mozga.


(Foto: Depositphotos)
1/12
Skoči direktno na:
 
Komentari
+2