Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

9 super namirnica koje pomažu kod regulacije ženskih hormona

9 super namirnica koje pomažu kod regulacije ženskih hormona© Unsplash

Ove bi namirnice svaka žena trebala uvrstiti u svoju prehranu

Bez obzira na to je li riječ o aknama, umoru ili pak intenzivnim PMS simptomima, možda si posumnjala ili pak ti je rečeno da to može biti povezano s hormonima, odnosno njihovom neravnotežom.
 
Iako se u ozbiljnijim situacijama uvijek preporuča savjet liječnika te određeni lijekovi, nije naodmet znati da postoje i određene namirnice koje mogu ženske hormone držati pod kontrolom.
 
Nutricionisti za optimalno hormonalno zdravlje preporučaju što više hrane biljnog podrijetla, dok određene namirnice valja izbjegavati jer mogu narušiti ravnotežu hormona.
 
Jetra igraju veliku ulogu u zdravlju hormona, a određene namirnice opterećuju jetru i na taj način izazivaju hormonalni disbalans. Trans-masti, rafinirani šećeri, alkohol i kofein sastojci su koje bi trebalo izbjegavati.
 
Osim same prehrane, na hormonalni balans odnosno disbalans u velikoj mjeri može utjecati i stres. Naime, stres utječe na razinu kortizola te zbog toga često jedemo nezdravu hranu koja izaziva 'hormonalni krah'. Za rješavanje stresa su korisne tehnike poput meditacije, vježbanja, disanja, provođenje vremena u prirodi, itd.

U nastavku donosimo 9 odličnih namirnica koje mogu pomoći kod hormonalnog disbalansa.

Foto: Unsplash

Voće s manje šećera

Bobičasto voće izuzetno je zdravo jer ne sadrži puno šećera i odlično je za regulaciju hormona u tijelu. Bobice poput borovnica, malina i kupina obiluju antioksidantima koji štite naše stanice od oštećenja i čuvaju zdravlje tkiva. Možeš ih dodati u salate, smoothieje ili pak jesti same.
 
 
 
1/9
Skoči direktno na:
 
Komentari
+2
 
vmarina
  • 1.6.2019 11:22:15
  • Bodova: 46265
  • Prijavi
Sve jedem.
zeljkica67
  • 22.5.2019 19:55:12
  • Bodova: 6519
  • Prijavi
Ispada da se zdravo hranim, jedino rižino mlijeko ne koristim i maslac od kikirikija.
oprezna
  • 21.5.2019 18:40:44
  • Bodova: 130823
  • Prijavi
"kovrčavo" povrće ....prvi puta čujem za takav naziv ;))