6 super zdravih vrsta sjemenki koje trebaš uvrstiti u svoju prehranu

6 super zdravih vrsta sjemenki koje trebaš uvrstiti u svoju prehranu© Depositphotos.com

Obiluju vlaknima, vitaminima i mineralima

U posljednje vrijeme sve se više priča o sjemenkama i njihovim nutritivnim vrijednostima, a želiš li obogatiti svoju prehranu, onda bi ih svakako trebala uvrstiti u svoje obroke.
 
Postoje razne vrste jestivih sjemenki, a odličan su izvor vlakana, zdravih masnoća, vitamina, minerala i antioksidanata.
 
Neke od najzdravijih vrsti sjemenki koje bi definitivno trebala uvrstiti u svoju prehranu jer su izuzetno zdrave i vrijedne, otkrivamo u nastavku .
 

Foto: Unplash
 
Sjemenke lana

Lanene sjemenke su odličan izvor vlakana, ali i omega-3 masnih kiselina. Da bi se u potpunosti iskoristila njihova nutritivna vrijednost, najbolje ih je jesti svježe mljeveno. Tako ih možeš dodati u jogurt, smoothie, juhe, variva ili žitarice.


 
 
1/6
Skoči direktno na:
 
Komentari
+2
 
irija
  • 22.12.2019 15:54:05
  • Bodova: 50217
  • Prijavi
Koristim lanene sjemenke i chia.
vmarina
  • 22.12.2019 11:09:42
  • Bodova: 50852
  • Prijavi
Jedino sjemenke nara ne koristim, ne znam gdje ih kupiti.