Znanstveno dokazano: Trening od četiri sekunde topi kilograme!

Znanstveno dokazano: Trening od četiri sekunde topi kilograme!© Pexels

Intenzivni, kratki trening od sam nekoliko sekundi, nekoliko puta kroz dan ima iznenađujuće dobar učinak na metabolizam

Samo četiri sekunde vježbanja dovoljne su da tvoje tijelo osjeti benefite od vježbanja, pokazala je nova studija objavljena u časopisu Medicine and Science in Sports and Exercise. Na temelju rezultata ove studije znanstvenici tvrde kako je dovoljno nekoliko puta kroz dan odraditi visokointenzivnu kratku vježbu poput sprinta u trajanju od, kako smo već rekli, samo četiri sekunde da bi se poništili negativni efekti višesatnog sjedenja.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ANYTIME, ANYWHERE WORKOUT ??? ? ?? TAG, SHARE, LIKE, & TRY THIS WORKOUT ? ? One thing I love about bodyweight workouts is that you can literally do them anywhere - including a random stop off in Iceland ???? ? ? This also may have been one of the coldest workouts we’ve ever done ?? like, it was freezing outside ?? BUT... the views were beautiful so completely worth it! ? ? Anyway, here’s some exercises you can do this week with a great workout for you ??? ? 1?? Ground To Sky Jumps: 20 reps? 2?? Sit Throughs: 20 reps (total)? 3?? Alternating Lunges: 20 reps (total)? 4?? Ice Skaters: 20 reps (total)? ??Rest as needed and do 4 rounds!? ? Tell us below if you’re going to try this workout! ? ? ?? @ozzophotography ? ?? @thedailykelsey @denheen? ———————————? #travel #workout #weekendworkout #hiit #hiitburn?

A post shared by ?Lifestyle Fitness? (@hiitburn) on




U studiji su sudjelovali zdravih i mlađi muškaraci i žene od kojih je zatraženo da cijeli dan provedu sjedeći u laboratoriju i da se ustanu samo kada moraju na WC ili jesti. Idućeg jutra volonteri su morali pojesti doručak koji obiluje masnoćama. Znanstvenici su pratili kako se njihov metabolizam ponašao u idućih šest sati.

Drugog dana eksperimenta volonteri su ponovno morali presjediti cijeli dan, no uz jednu izmjenu - svakih sat vremena trebali su nekoliko sekundi sprintati. Sprint su izvodili na posebno prilagođenom sobnom biciklu koji se koristi za testiranje spreme profesionalnih sportaša, pri čemu oni u dvije sekunde pedaliranja proizvedu "tsunami" energije i postignu povoljan učinak za cijelo tijelo. Znanstvenici smatraju da, ako sportašima treba dvije sekunde za ovakav rezultat, svima drugima treba najmanje dvostruko više vremena, odnosno četiri sekunde.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

CARDIO AT HOME ???? ?? My goal with cardio is simple: make it FAST & EFFECTIVE! ???? ?? And that’s exactly what I’ve got for you today! ?? ?? ??Tell me in the comments if you are going to try this???? ?? So in this workout, your goal is to do 30-seconds on each exercise without rest. You’re going from one exercise right into the next - then after each full round you rest! ?? ?? For the rest period, take as long as you need because you want to go hard during the exercises. Make it a goal to do 3-5 rounds ???? ?? Tell me below if you’re down to get after this cardio workout with me ???? ?? ?? @thedailykelsey?? ? P.S. This was filmed several months ago but it’s a perfect workout for right now because it can be done right at home! ? ? ?—————————? #fitfam #fitness #fitnessjourney #fitnessmotovation #fitlife #workout #workoutvideo #workoutmotivation #cardio #cardioworkout #hiitburn

A post shared by ?Lifestyle Fitness? (@hiitburn) on



Volontere su zatražili da učine isto, odnosno pedaliraju do krajnjih tjelesnih granica četiri sekunde pa odmore 45 sekundi, onda opet pedaliraju, odmore i tako pet puta. Ovaj ciklus inačice sprinta trebali su ponavljati svakih sat vremena tijekom osam sati sjedenja. Nakon toga, znanstvenici su  ih pregledali i utvrdili kako imaju niže razine triglicerida u krvi, nego prethodnog dana kada su samo sjedili. U idućih šest sati sagorjeli su više kalorija, no što je bio slučaj u danima kada sjedenje nisu prekidali pedaliranjem na specijalnom biciklu.

Pokazalo se da "razbijanje" sjedenja sa sprintevima ili nekom drugom visokointenzivnom vježbom poništava negativne efekte sjedilačkog načina života. 

Iako kod kuće nemaš ovakav sobni bicikl kakav je korišten u ovom istraživanju, to ne znači da ne možeš postići isti učinak na neki drugi način. Ako puno sjediš tijekom dana, svakih sat vremena ustani, prošetaj, potrči po stepenicama ili napravi pokoji sklek i čučanj. Bitno je da u toj kratkoj vježbi ideš do svoji krajnjih granica. Uskoro ćeš vidjeti rezultate na vagi, a i osjećat ćeš se puno bolje. 
 
Komentari
+2