Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Zategnite tijelo dok gledate TV

Zategnite tijelo dok gledate TV

Vježbe koje možete lako prakticirati uz omiljenu seriju ili film

Radite po cijele dane i ono malo vremena što imate želite provesti uz omiljenu seriju ili film? To ne znači da to vrijeme istovremeno ne možete iskoristiti i kako biste poradili na vlastitom tijelu. Vježbe je za Self.com demonstrirala glumica iz Smallvillea Erica Durance.

Kako vježbati?

Uzmite bučice (do 2 kg) i jastuk,  a onda odaberite što ćete gledati dok istovremeno vježbate idućih 30 minuta. Gledajući TV odradite 10 do 15 ponavljanja (polaganih i kontroliranih) svake od ovih vježbi, sve vježbe odradite 2 puta prvo jedan ciklus pa 5 minuta kardio vježbi, pa ponovo sve vježbe.

Za vrijeme reklama: Za vrijeme reklama se bacite na kardio vježbe. Trčite na mjestu, skačite preko užeta (to možete i bez užeta). Ponavljajte ovo kolikogod traje emisija koju gledate, i to činite za vrijeme cijelih reklama. Ako za vrijeme serije nema prekida za reklame – onda kardio odradite barem 5 minuta prije serije, 5 minuta između dva ciklusa vježbi i 5 minuta nakon završetka serije.

Zašto ovo dobro funkcionira? Naizmjenično mijenjanje vježba snage i kardio vježbi sagorijeva više masnih naslaga i oblikuje tijelo od glave do pete. Ako ovo počnete vježbati tri puta tjedno već nakon tri do četiri tjedna vidjet ćete rezultate svojih napora.

Opterećeni iskorak
 

Za noge i stražnjicu

Stanite jedan veći(širi) korak udaljeno od kauča, okrenuti mu leđima sa bučicama u rukama. Ispružite lijevu nogu unatrag i položite je na kauč. Držeći torzo uspravnim, desno koljeno rano iznad zgloba, spustite tijelo sve dok vam bedro ne dođe u položaj paralelan s tlom (kao na slici). Vratite se u početni položaj. Ponovite 10 do 15 puta i zatim sve ponovite s drugom nogom.


Bučice iznad glave
 

Za trbušnjake, ruke, ramena

Kleknite na jastuk, držeći bučice u svakoj ruci. Podignite ruje u stranu, laktovi su savijeni pod 90 stupnjeva, a ruke u razini s ušima, dlanovi okrenuti prema naprijed. Dok podižete (pritišćete) ruke iznad glave (kao na slici) istovremeno stegnite trbušne mišiće. Vratite se u početnu poziciju i napravite 10 do 15 ponavljanja.

 
Okretanje torza
 

Za trbušne mišiće, bočne trbušne mišiće

Sjednite na pod s ispruženim nogama, koljena su blago savijena. Uzmite jastuk, uhvatite ga objema rukama i držite u razini prsnog koša. Zategnite trbušne mišiće i nagnite torzo unatrag pod kutem od 45 stupnjeva. Zadržite ovu poziciju i u toj poziciji okrećite gornji dio tijela u desno, pa zatim u lijevo. To je jedno ponavljanje, napravite ih 10 do 15.


Veslanje jednom rukom
 

Za leđa i ruke
 
Stanite bočno uz kauč (neka vam je s desne strane), bučica je u lijevoj ruci, a desna potkoljenica (i koljeno) na kauču. Spustite torzo paralelno s kaučom, oslonite desnu ruku na kauč za stabilnost. Ispružite lijevu ruku prema tlu, dlan okrenut prema unutra. Savinite ruku i podignite lakat do razine ramena, tako da je nadlaktica paralelan s tlom. Ispružite ruku unatrag (kao na slici). Vratite se u početni položaj i ponovite vježbu 10 do 15 puta, a zatim sve ponovite s drugom rukom.


Sklek pod nagibom
 

Za prsa, trbušnjake, ruke, ramena

Radite sklekove  - samo što ruke nisu oslonjene na tlo već na kauč ili fotelju (pazite da su  oslonjeni uz zid, da je ne biste odgurnuli težinom svog tijela). Napravite 10 do 15 ponavljanja.


Podizanje nogu
 

Za trbušnjake

Legnite na leđa, udaljeni od kauča ili fotelje za duljinu vaših ruku. Podignite stopala s tla, koljena su skupljena i stavite jastuk između potkoljenice i bedara. Istegnite ruke iznad glave i uhvatite se za kauč (kao na slici). Stegnite trbušne mišiće i polako podignite koljena prema prsima. Vratite koljena u početni položaj i ponovite 10 do 15 puta.


Jednonožni čučanj
 

Za noge, stražnjicu

Stanite ispred fotelje ili kauča  (udaljeni malo više od pola metra). Stavite desno stopalo na fotelju ili kauč, ruke su ispružene i podignute u razini prsnog koša, dlanovi ruku spojeni. Držeći ruke u ovoj poziciji spustite se u čučanj kao da namjeravate sjesti na stolicu (kao an slici). Pazite da vam lijevo koljeno ne prijeđe preko prstiju na stopalu. Vratite se u početnu poziciju, napravite 10 do 15 ponavljanja, a zatim sve ponovite s drugom nogom.
 
Komentari
+2
 
natkica
  • 30.3.2015 7:12:35
  • Bodova: 6501
  • Prijavi
zgodne vježbice
_tinkerbell4_
  • 28.3.2015 16:12:18
  • Bodova: 27075
  • Prijavi
 Meni je potpuno nepojmljivo da vježbam i gledam si neki film ili seriju... Mislim, daj ono... Čitav dan sam na nogama, radim i preko svoji mogućnosti, trčim na poslu konstantno i onda dođem doma, legnem i upalim tv. Gledam neki film ili seriju i papam čips ili nešto... Ne, to nije grijeh, ionako radim vježbi i previše dnevno, i to na poslu. Ne pada mi na pamet još i doma tako vježbati.
ema_mila
  • 26.9.2013 16:11:59
  • Bodova: 45
  • Prijavi
uff...kad bih imala vremena za gledanje tv-a :D
dharmica
  • 3.9.2013 18:11:48
  • Bodova: 338
  • Prijavi
predobre su vježbe :)
xerinija
  • 23.8.2013 15:09:52
  • Bodova: 64227
  • Prijavi
Ma joj, ne volim ovakve savjete tipa "vježbajte uz omiljenu seriju", "jedite i mršavite"... bla bla bla...Ja vježbam svaki drugi dan po 20-ak minuta - i to uz DVD-e (R.Sopek je ok, a imam i neke kombinirane vježbe joga&pilates)...Iako ne treba zanemariti učinak na figuru, najviše vježbam da se oslobodim stresa... a gledanje omiljene serije je samo drugi način da se oslobodim stresa, tako da to ne treba spajati, he he.... to djeluje u sinergiji i potrebno je odvojiti posebno vrijeme i za jedno i za drugo... :-)
hihi1990
  • 23.8.2013 14:07:44
  • Bodova: 10871
  • Prijavi
bicikl*
dukija
  • 23.8.2013 13:50:35
  • Bodova: 17910
  • Prijavi
ja nekako preferiram jogu, a na jesen si moram nabaviti biciklu pa onda jedan sat dnevno joge i jedan vožnja bicikla i super;)
sanja2301
  • 23.8.2013 13:33:14
  • Bodova: 4465
  • Prijavi
odlične vježbe!! svakako treba kopmbinirati kardio vježbe i vježbe snage, to je ključ oblikovanja tijela! isprobano i itekako djeluje, vjerujte mi! ovo ljeto sam svaki dan mjesec dana radila, ujutro vježbe snage, navečer trčala 12minuta, a jela sam sve normalno, pila samo vodu i oblikovala sam tijelo do neprepoznatljivosti, a samo sam 2,5kg smršavila! više nit nebi smjela jer sam ionako mršava i ne treba mi dijeta :) a one žene koje baš jako, jako muče kilogrami samo bi još, uz redovito vježbanje (svaki dan minimalno 30min) trebale pripaziti na prehranu, zdravije jesti i piti VODU I SAMO VODU. p.s. preporučam vježbe Jilian Michaels (pogledajte si na youtube-u.) dosta su zahtjevne, ali zato i efikasne!
cimetimed
  • 23.8.2013 12:27:17
  • Bodova: 44573
  • Prijavi
ide u favorite. ne zato što je moguće istodobno pratiti tv i brojati sklekove, već zato što su vježbe jednostavne i ne zahtijevaju veliki napor. treba ih raditi što dalje od TV-a. previše odvlaći pažnju.
animator
  • 23.8.2013 11:18:12
  • Bodova: 56397
  • Prijavi
Mislim da treba odvojiti jedno od drugoga. Kad se gleda TV onda se gleda TV, kad se vježba onda se vježba itd.