Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Zategnite i učvrstite stražnjicu - evo kako...

Zategnite i učvrstite stražnjicu - evo kako...

Pozabavite se najčešćom ženskom "kritičnom" zonom

Neki će reći kako je sada već kasno jer se na vježbanju i učvršćivanju tijela trebalo poraditi prije ljeta. No mi smo stajališta da bi vježbanje trebalo biti nešto konstantno, a ne samo periodično. Dakle, svaki mjesec, tjedan i dan dobri su za vježbanje i nove prijedloge kako učvrstiti i zategnuti tijelo i opuštene mišiće. A kad govorimo o opuštenim mišićima jedna od najčešćih kritičnih zona za žene je stražnjica.

Godine, višak težine, hormoni i gravitacija samo su neki od razloga zašto naše tijelo gubi čvrstoću. Zbog svega ovoga i naša stražnjica s vremenom ide sve "južnije" i postaje sve mlitavija. Ako želite čvršću stražnjicu, a budimo realni tko i ne želi, morate se uhvatiti posla. Pametni su još davno rekli, bez muke nema nauke. Donosimo vam 10 načina kako učvrstiti stražnjicu.

 
Čučnjevi i više stepenica

Zagrijte se čučnjevima

Ništa ne učvršćuje vašu stražnjicu kao čučnjevi. U početku će vam ova vježba možda biti teška, no ustrajte. Vidjet ćete kako ćete se s vremenom moći spustiti sve niže i niže i moći ćete raditi sve više ponavljanja. Evo kako vježbati:
1. Stanite sa stopalima raširenima što više možete, vrhovi prstiju gledaju također prema stranama, a ne naprijed.
2. Stavite ruke na bokove, leđa su ispravljena.
3. Noge savijte u koljenima i spuštajte se koliko ide (sve dok vam bedra nisu usporedna s tlom). Stražnjicu i trbušne mišiće držite napetima.
4. Vježbu ponovite 10 do 12 puta.

Počnite se kretati stepenicama

Svi znamo da se liftom mnogo brže i lakše putuje, ali ako umjesto lifta odaberete stepenice, učvrstit ćete stražnjicu, tonirati mišiće potkoljenica i dobiti besplatnu vježbu. S vremenom se počnite penjati dvije po dvije stepenice.
1/5
 
Komentari
+2
 
ella102
  • 20.7.2018 22:49:31
  • Bodova: 6861
  • Prijavi
vježbam vec duze i muku mucim s tim dupetom, nikako ga podignuti :/
vlaja
  • 12.7.2018 8:33:50
  • Bodova: 6783
  • Prijavi
Joj, meni je jednostavno teško natjerati se i odraditi vježbe!
jasminka2
  • 3.7.2018 10:33:07
  • Bodova: 1316
  • Prijavi
Super su!
malikekoserk1
  • 29.6.2018 14:43:02
  • Bodova: 14732
  • Prijavi
Potvrđeno , radim čučnjeve već dugo i hodam stepenicama i rezultat je tu .
vmarina
  • 29.6.2018 10:53:28
  • Bodova: 46265
  • Prijavi
Šetam puno s kolicima.
canyon
  • 29.6.2018 7:41:57
  • Bodova: 11379
  • Prijavi
Sve ove vjezbe odlicne. Vjezbam, pa malo ne ali znam da bih trebala konstantno ali.....danas budem pocela i nadam se ustrajala.