Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Zašto je rutina nakon vježbanja jednako važna kao i vježbanje

Zašto je rutina nakon vježbanja jednako važna kao i vježbanje© Pexels

Nije sve u vježbanju i zagrijavanju prije vježbanja... Važna je i rutina nakon vježbanja!

S tebe kaplje znoj nakon intenzivnog, ali tako dobrog treninga, i ne možeš a da pomalo ne sanjariš o odlasku kući, da se konačno zavališ na kauč i pogledaš najnoviju epizodu svoje omiljene serije... Jer - nakon ovakvog treninga zaslužila si malo odmora!

Ali prije nego što se opustiš i prije nego uopće kreneš kući moraš nešto važno napraviti. Moraš odraditi rutinu nakon vježbanja koja je jednako važna kao i samo vježbanje.

Zašto? Ovo su tri razloga:
 
Razlog 1: Tvoje tijelo se treba ohladiti

Znaš da nije dobro počinjati trening ako se nisi zagrijala, zar ne? Istu logiku treba primijeniti na hlađenje. Nakon vježbanja, tvoje srce kuca brže nego što je normalno i temperatura tvog tijela je viša, pa ako se naglo zaustaviš postoji veći rizik od vrtoglavice ili nesvjestice, i napor za srce i organizam. Kako bi spriječila te neželjene nuspojave moraš postupno smanjiti broj otkucaja srca, održavajući svoju aktivnost - samo sporijim tempom. Završi hlađenje laganim istezanjem mišića kako bi spriječila grčeve ili ukočenost.
 
 

via GIPHY

1/3
 
Komentari
+2
 
vmarina
  • 19.3.2019 19:10:52
  • Bodova: 46265
  • Prijavi
Uvijek su me učili da se bitno razgibati.