Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Zabavnije je vježbati u paru! Isprobajte trening za dvoje (3)

Zabavnije je vježbati u paru! Isprobajte trening za dvoje (3)

Vježbe koje možete raditi s partnerom, bratom, sestrom ili prijateljicom

Ponekad nam se teško motivirati kako bismo počeli vježbati redovito. Zasigurno je lakše ukoliko imamo nekog tko će vježbati s nama i biti nam podrška u trenucima kada želimo odustati.

U nastavku slijede vježbe u paru koje možete raditi s partnerom, bratom, sestrom ili prijateljicom. Bitno da ste u dobrom društvu i da trening predstavlja oblik dobre zabave i ugodnog druženja. Vježbe su zanimljive, ali i poprilično kompleksne tako da zahtijevaju komunikaciju među partnerima kako bi se mogle izvesti bez greške.

Ne kažemo da je lako, ali vrijedi pokušati!

TRENING U PARU 3

Vježba 1 (T1- 20sek / T2- 30sek)

Početni položaj: stanite u počučanj bočno uz partnera koji je u položaju planka raširenih nogu
Opis vježbe: sunožnim odrazom preskačite partnerove noge bočno, jednu, a zatim drugu. Partner neka zadrži plank.
 

Vježba 2  (T1- 15x / T2- 20x)

Početni položaj: partner neka stoji usparavno, popnite mu se na leđa i neka vas uhvati za natkoljenice.
Opis vježbe: partner radi čučanj.
 



Vježba 3 (T1- 20sek / T2- 30sek)

Početni položaj: stanite u počučanj bočno uz partnera koji je u položaju planka raširenih nogu
Opis vježbe: sunožnim odrazom preskačite partnerove noge bočno, jednu, a zatim drugu. Partner neka zadrži plank.
 

Vježba 4  (T1- 10x / T2- 15x)

Početni položaj: plank, pruženim rukama oslonite se na partnerove potkoljenice, a on neka vaše drži na pruženim rukama.
Opis vježbe: spustite se u sklek, a partner neka istovremeno spušta vaše noge.
 



Vježba 5 (T1- 20sek / T2- 30sek)

Početni položaj: stanite u počučanj bočno uz partnera koji je u položaju planka raširenih nogu
Opis vježbe: sunožnim odrazom preskačite partnerove noge bočno, jednu, a zatim drugu. Partner neka zadrži plank.
 

Vježba 6  (T1- 20 sek / T2- 30 sek)

Početni položaj: partner je u počučnju. Sjednite na njegove natkoljenice te ga nogama obuhvatite oko trupa. Trup zadržite visoko, uzručite.
Opis vježbe: partner i vi zadržite položaj.
 

Vježba 7 (T1- 20sek / T2- 30sek)

Početni položaj: stanite u počučanj bočno uz partnera koji je u položaju planka raširenih nogu
Opis vježbe: sunožnim odrazom preskačite partnerove noge bočno, jednu, a zatim drugu. Partner neka zadrži plank.
 

Vježba 8 (T1- 20x / T2- 30x)

Početni položaj: pruženih podignutih nogu sjednite nasuprot partnera, oboje se oslonite na podlaktice.
Opis vježbe: kada partner raznoži, spuštajte laganim pokretom noge dolje. Tako radite naizmjenično.
 



Prvi trening izvodite 2x tjedno sa brojem ponavljanja označenih u zagradi kao T1- trening 1 i T2- drugi trening, s povećanim brojem ponavljanja tog istog treninga. Vježbe se izvode jedna za drugom unutar kruga, koji se ponavlja 3x. Pauza između krugova je 1min (ili više ukoliko je potrebno!)

Nakon svake odrađene vježbe gdje partneri nemaju istovremeno jednake zadatke, zamijenite mjesta u paru!

Više informacija o vježbanju potražite na www.in-shape.hr
Autorica: Lejla Dizdarević Brković,
dipl. prof. kineziologije,
univ. spec. oec. organizacije i menadžmenta
 
Komentari
+2