Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Vježbe za trbušnjake koje možete raditi dok sjedite

Vježbe za trbušnjake koje možete raditi dok sjedite

Ove vježbe neće vam uzeti puno vremena, možete ih raditi gotovo bilo gdje

Svi smo svjesni kako u današnje vrijeme mnogi od nas žive sjedilačkim načinom života. Sjedimo na poslu (najčešće gledajući u monitor), a sjedimo i kod kuće ili pred TV-om ili ponovo računalom. A to, naravno, nije dobro jer ovakav način života može imati ozbiljne posljedice na naše zdravlje – pa tako osobe koje žive sjedilačkim načinom života imaju puno veće šanse da obole od raka, dijabetesa, kardiovaskularnih bolesti i pretilosti.

Svaki oblik vježbanja dobar je, pa čak i kratkotrajan kao i dok sjedite u stolici. Ove vježbe neće vam uzeti puno vremena, možete ih raditi gotovo bilo gdje – zato ih isprobajte i poradite na svojim trbušnjacima (ali i ostalim mišićnim zonama) čak i dok sjedite.
 
Koljeno do prsnog koša

Jača trbušne mišiće, poboljšava probavu i pomaže u sagorijevanju masnoća.

Što raditi?
     Sjednite na stolicu. Držite leđa uspravno bez da dodirujete naslon stolca.
     Držite noge na podu u širini bokova.
     Držite se uspravno. Podignite desno koljeno i približite ga prsnom košu. Uvucite trbuh.
     Rukama potkoljenicu približite što je više moguće kako biste što bolje protegnuli donje trbušne mišiće.
     Ponovite 20-30 puta izmjenjujući koljena.
1/6
 
Komentari
+2
 
zeljkica67
  • 22.9.2017 19:34:00
  • Bodova: 6519
  • Prijavi
To je za mene idealno, zbog povrede koljena. Jedva idem po stepenicama , a ne da bi još i vježbala.
xerinija
  • 21.9.2017 14:24:51
  • Bodova: 64131
  • Prijavi
Ja generalno ne volim savjete tog tipa... vježbaj dok sjediš, vježbaj dok pereš zube, vježbaj dok gledaš TV... ili vježbaj, ili nemoj... ok je rastegnut se, dići sa stolca, ispružiti nogu... ali vježbanje se ne radi "usput"....
akatal
  • 21.9.2017 10:13:34
  • Bodova: 11879
  • Prijavi
Jako pametno raditi vježbe na stolici sa kotačičima
-itka-
  • 21.9.2017 9:28:28
  • Bodova: 44875
  • Prijavi
Sjedim samo na poslu u komadu dugo, e sad mogla bih malo vježbati ako se potrefi da svi izađu iz sobe.