Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Vježbe za lijene cure

Vježbe za lijene cure

Ove vježbe možete odraditi doslovce ležećki

Uskoro ćemo više pisati o motivaciji za vježbanje za pomalo lijene osobe (barem kada je u pitanju vježbanje), a danas ćemo za početak podijeliti s vama vježbe za cijelo tijelo - i to takve koje od vas neće tražiti niti da se ustanete. Možete ih raditi i u pidžami!
 
Trbušnjaci s vožnjom bicikla


Foto: POPSUGAR Photography
  • Lezite ravno na pod, s donjim dijelom leđa pritisnutim o tlo (zategnite trbušne mišiće). Isprepletite prste na rukama i stavite dlanove iza glave.
  • Privucite koljena prsima i podignite lopatice s tla.
  • Ispružite desnu nogu do kuta od oko 45 stupnjeva u odnosu na tlo dok okrećete gornji dio tijela u lijevo, privlačeći desni lakat prema lijevom koljenu. Pobrinite se da vaš prsni koš kreće, a ne samo vaši laktovi.
  • Sada zamijenite strane i napravite istu kretnju u drugu stranu kako biste dovršili jedno ponavljanje (i napravili pokret "pedaliranja"). Radite ovu vježbu laganim i kontroliranim kretnjama.
  • Napravite 10 do 20 ponavljanja.
1/6
 
Komentari
+2