Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Trening kod kuće (i kao pripremu za skijanje)

Trening kod kuće (i kao pripremu za skijanje)

Vježbe su predviđene su za razvoj ravnoteže

Zimski praznici već kucaju na vrata i krajnje je vrijeme da svi koji odlaze na skijanje počnu s ozbiljnim pripremama. Da biste stvarno mogli uživati na snijegu, potrebno je tijelo postepeno pripremiti za specifične zahtjeve skijaškog sporta. Jedan od razloga dobre pripreme svakako treba biti i izbjegavanje potencijalnih ozljeda. Nitko ne želi sa skijanja na bolovanje!

Vježbe koje predlažemo predviđene su za razvoj ravnoteže. Naime, često se u skijaškoj pripremi zaboravi na ravnotežu, iako je jedna od bitnijih motoričkih sposobnosti za uspješno skijanje.

Sposobnost održavanja ravnoteže u statičkim ili dinamičkim uvjetima nužna je da bismo uopće mogli skijati. Također je jedan od preduvijeta da se izbjegnu padovi pa tako i ozljede lokomotornog aparata.
Sjetite se samo neravne i ledene staze, proklizavanja gdje sva težina ostaje na jednoj skiji, nenadanih ulijetanja drugih skijaša u vašu putanju kretanja i svih brzih reakcija da biste ostali na skijama.
Jasno vam je zašto je dobra ravnoteža važna!

Naravno, sve isto vrijedi i za ostale zimske aktivnosti. Jednako se valja pripremiti i za klizanje, ali i za hodanje po snijegu i ledu. Ozljede nam nisu potrebne.


Kroz trening vas vodi:
 
Lejla Dizdarević Brković, dipl. prof. kineziologije,
univ. spec. oec. organizacije i menadžmenta
Lejla Dizdarević Brković diplomirani je kineziolog, smjer OKTfitness/aerobic. Dugi niz godina vlasnica je zagrebačkog fitness studija In Shape, gdje svakodnevno kineziološku znanost primjenjuje u trenerskoj praksi. Konstantnim stručnim usavršavanjem skuplja znanja te prati moderne trendove iz različitih područja rekreativnog vježbanja: aerobica, fitnessa, pilatesa, yoge i baleta. Također je certificirani SFG trener. Radom u malim grupama trudi se svakom klijentu pristupiti individualno, što se pokazalo kao stvarna potreba nasuprot masovnih fitness trendova. Nositeljica je crnog pojasa 2. Dan u taekwondou, a nakon kineziologije završava specijalistički poslijediplomski studij ”Organizacija i menadžment”na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, te 2015. upisuje Doktorski studij na Kineziološkom fakultetu.

 
Način provođenja treninga: ovo je trening kojeg možete provoditi svaki drugi dan, a oni koji su u dobroj formi i svakodnevno. Tako prvih tjedan dana.

1. SET – RAZVOJ RAVNOTEŽE

VJEŽBA 1
Početni položaj: uspravni stav.
Opis vježbe: podizanje na prste uz odnoženje drugom nogom.
Broj serija: 3 svakom nogom, naizmjenično.
Broj ponavljanja: 10 x svaka noga.
 


VJEŽBA 2
Početni položaj: uspravni stav.
Opis vježbe: podizanje na prste uz kruženje iz zgloba kuka (preponsko kruženje).
Broj serija: 3 svakom nogom, naizmjenično.
Broj ponavljanja:  10 x naprijed i 10 x natrag svaka noga.
 


VJEŽBA 3
Početni položaj: uspravni stav.
Opis vježbe: počučanj i podizanje na prste na jednoj nozi dok je druga u zraku pogrčena.
Broj serija: 3 svakom nogom, naizmjenično.
Broj ponavljanja:  10 x naprijed i 10 x natrag svaka noga.
 


VJEŽBA 4
Početni položaj: upor o dlanove.
Opis vježbe:  kruženja pruženom nogom.
Broj serija: 3 svakom nogom, naizmjenično.
Broj ponavljanja:  10 x prema van i 10 x unutra svakom nogom.
 


Više informacija o vježbanju potražite na www.in-shape.hr

Autori:
Lejla Dizdarević Brković, dipl. prof. kineziologije,
                                 univ. spec. oec. organizacije i menadžmenta
Romana Tea Kirinić, studentica kineziologije
 
Komentari
+2
 
nadapot
  • 13.12.2016 14:48:34
  • Bodova: 1494
  • Prijavi
Bolje da se sanjkam, nije potrebno toliko truda..