Trčanje ima puno prednosti, no je li i mršavljenje jedna od njih? Istražile smo može li se trčanjem istesati linija

Trčanje ima puno prednosti, no je li i mršavljenje jedna od njih? Istražile smo može li se trčanjem istesati linija© Profimedia.hr

Trčanje je tjelesna aktivnost koja ne zahtijeva nikakvu specijalnu opremu osim kvalitetnih tenisica, a dodatna prednost u današnje vrijeme joj je ta što se odvija na svježem zraku

Vjerojatno nakon karantene nemaš želju boraviti u zatvorenim prostorima - teretanama i različitim vježbaonama. S obzirom da su dani dugi i lijepi, pravi proljetni, idealan je trenutak da počenš trčati. Treba li ti dodatni motiv da uskočiš u tenisice i potrčiš, mršavljenje je riječ koju tražiš.
Ako si u ova dva mjeseca kod kuće dobila pokoji kilogram, trčanjem ćeš ih vrlo brzo istopiti. No, moraš biti oprezna jer se može dogoditi i sasvim suprotno - da vaga pokaže i više. Naime, kad postaneš tjelesno aktivnija i apetit postaje veći. U prosjeku, na 1,5 kilometar trčanja potrošit ćeš oko sto kalorija, a tvoji mišići naporno će raditi i bit ćeš gladna nakon što završiš trening. Sasvim je normalno da tijelo nakon fizičkog napora žudi za nečim slatkim ili za ugljikohidratima. Umjesto da se nagradiš obilnim obrokom, pokušaj se suzdržati od hrane, osobito ako trčiš u večernjim satima. 



(FOTO: Pixabay)

Pojedeš li pizzu ili desert koji sadrži 400 kalorija, istrčanih pet kilometara po pitanju mršavljenja neće ništa značiti jer nisi ostvarila kalorijski deficit. Računica je vrlo jednostavna - želiš li izgubiti višak kilograma, moraš trošiti više kalorija, no što ih unosiš.

Ova tjelesna aktivnost je odličan način za mršavljenje, no samo ako trčiš redovito i pritom paziš što jedeš. To ne znači da ćeš gladovati, već samo da ćeš birati zdraviju i kvalitetniju hranu te voditi računa da ne jedeš u kasnim večernjim satima.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Running | Runners | Run (@runningterritory) on


Jedna od bitnijih stvari u trčanju je, ukoliko želiš smršavjeti i dobro se oznojiti, trčati kontinuirano i mijenjati brzinu tijekom treninga. Na taj način tijelo će nastaviti trošiti kalorije čak i kada staneš, odnosno prestaneš trčati. 

Trči triput tjedno po pola sata i u trening ubaci poluminutne sprintove. 

Osim mršavljenja, trčanje ima brojne druge benefite za zdravlje - popravlja ti raspoloženje, u što ćeš se uvjeriti odmah nakon treninga, jača ti imunitet i aktivira sve mišiće na tijelu. Osim toga ima i socijalnu komponentu. Dok trčiš uvijek možeš uoznati nekoga novog ili pak učvrstiti prijateljstvo s nekim. Trčanje u paru odlična je stvar. 

 
 
Komentari
+2