Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Trail trčanje savršen je spoj prirode i treninga koji nas vraća u djetinjstvo. Saznale smo njegove prednosti

Trail trčanje savršen je spoj prirode i treninga koji nas vraća u djetinjstvo. Saznale smo njegove prednosti© Profimedia.hr

Trail trčanje je izuzetno zabavno i puni te pozitivnom energijom jer u šumi možeš skočiti u blato, isprljati se, ogrebati, a da nitko ne misli da si nezrela

Rekreacija u prirodi postaje sve popularniji način stjecanja i održavanja forme jer osim kondicije i trošenja kalorija nudi opuštanje kakvo ne možeš dobiti dok treniraš u zatvorenoj dvorani ili trčiš po cesti.
Trčanje po prirodi puno je zdravije za pluća i zglobove, no ovaj meki teren nosi brojne zamke na koje trebaš pripaziti - vrlo lako se možeš poskliznuti ili uganuti zglob stoga dok trčiš trail trebaš jako paziti gdje staješ i kud gledaš. U tome će ti pomoći tenisice koje se razlikuju od onih za cestovno trčanje jer imaju veće ripne na đonovima te bolje prianjaju tlu i sprječavaju da prokližeš.  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Mari Bru¨gger ???????? ASICS (@maribrugger) on


Istrčati desetak kilometara po brdovitom terenu u šumi ili po trkaćoj stazi sasvim su dvije različite stvari. Traže različite pripreme i aktiviraju različite mišiće, o plućima da i ne govorimo - pokušaj trčati uzbrdo ili po stepenicama pa to usporedi s trčanjem po ravnome. 

Evo na što trebaš pripaziti planiraš li trčati trail, a toplo ti preporučujemo, ako još nisi probala.
 
  • Prilagodi treninge

Prije, no što se prijaviš na trail utrku, upoznaj se sa stazom, brdima, šumom. U treninge uvrsti i one izvan ceste. Penji se po brdima i trči po prirodi kako bi aktivirala i učvrstila mišiće koji ti nisu toliko u funkciji dok trčiš po ravnome. Osim mišića, izvježbat ćeš i ravnotežu te priviknuti stopala na novu, neravnu podlogu. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Katie McCormick (@kmac_withcheese) on

 
  • Nauči čitati kartu

Trail se trči po označenoj stazi, za razliku od trekinga, no nije loša ideja naučiti čitati kartu, služiti se kompasom te ovladati ostalim osnovnim vještinama preživljavanja u prirodi. 
 
  • Vodi računa o vodi

Za izdržati bilo koji fizički napor od izuzetne je važnosti piti dovoljno tekućine. Na svim utrkama pa tako i na trail utrkama osigurane su stanice za okrjepu, a kada ideš na trening, nosi sa sobom bočicu vode i energetsku pločicu i naravno, nemoj ići sama. 
 
  • Slušaj svoje tijelo

Ne brzaj. Trčanje po brdima i neravnom terenu vrlo je naporno jer je cijelo tijelo aktivno kako bi održalo ravnotežu i bilo na oprezu, osobito ako ne znaš stazu. No, nemoj biti u grču. Pokušaj se opustiti, koliko god je moguće i uživati u pokretu, u prirodi. Kada ne možeš trčati, hodaj. Sve se broji. U trailu je sasvim prihvatljivo hodati dionice koje su ti preteške za trčati. 


Mogli bismo reći da je trail trčanje prava zabava za odrasle. Podsjeća na djetinjstvo jer i u šumi možeš skočiti u blato, isprljati se, ogrebati, a da nitko ne misili da si nezrela ili luckasta. 
 
 
Komentari
+2