Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Top 5 vježbi za učvršćivanje nadlaktica

Top 5 vježbi za učvršćivanje nadlaktica

Tko kaže da i vi ne možete imati lijepe, zategnute ruke? Potrebna je samo dobra motivacija i čvrst stav! I, naravno, dobre vježbe...

Opuštena koža koja se kod većine žena pojavljuje na području nadlaktice, svima stvara jako velik estetski problem. No, što biste učinili kada bismo vam otkrili da se toga možete riješiti redovitim vježbanjem u samo nekoliko mjeseci?

Donosimo vam nekoliko zanimljivih prijedloga vježbi za učvršćivanje prednjeg (biceps) i stražnjeg (triceps) dijela nadlaktica koje nam je predložio fitness trener, Norbert Žmegač – Kunić, a niže u tekstu također možete pogledati i prateće fotografije koje će vam biti od pomoći za lakše razumijevanje samog izvođenja vježbi. Za te vježbe potrebna vam je samo dobra motivacija za vježbanje i čvrst stav u kojem nema mjesta odustajanju!

Svih 5 vježbi odradite u 4-5 serija, svaku od njih u svakoj seriji ponovite po 10 puta. Između svake serije napravite pauzu od jedne minute.
 
1.KICK BACK BUČICOM

Kick back vježba nema veze s borilačkim vještinama. Ona se izvodi na relativno jednostavan način. Uzmite bučice svaku u jednu ruku i postavite ih u prirodan položaj. Trebate se malo nagnuti prema naprijed gornjim dijelom tijela i pomicati bučice usko uz tijelo prema iza, pod kutem od 90 stupnjeva. Dok izvodite potisak prema gore, ne mičite laktovima i cijelim rukama, nego se pokušajte fokusirati isključivo na pokret nadlaktice.
 
1/5
Skoči direktno na:
 
Komentari
+2
 
sneki2
  • 31.7.2018 11:19:17
  • Bodova: 47316
  • Prijavi
a tek motika u vrtu..
vmarina
  • 31.7.2018 11:06:14
  • Bodova: 46265
  • Prijavi
Čišćenje po kući definira mišiće super.