Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Tko kaže da moraš trčati? Hodaj. Otkrivamo ti osam dobrobiti hodanja

Tko kaže da moraš trčati? Hodaj. Otkrivamo ti osam dobrobiti hodanja© www.profimedia.hr

S obzirom na sjedilački način života i automobile, vjerojatno hodaš samo kada moraš, a to nije zdravo

Ne treba naglašavati koliko je rekreacija bitna za tjelesno, ali i psihičko zdravlje. S obzirom da je hodanje najprirodniji i najdostupniji način rekreacije, mislimo da zaista nema opravdanja da ne ustaneš s kauča, obuješ tenisice i izađeš van.
 
Hodaš svakodnevno i znaš kako to činiti, ono što trebaš je povećati broj koraka, brzinu i možda malo usavršiti tehniku. Ispravi se, podigni glavu, gledaj pred sebe, a ne u tlo, ramena pošalji daleko od ušiju, natrag i prema dolje tako da ti se lopatice približe jedna drugoj, lagano podvuci zdjelicu, aktiviraj mišiće donjeg dijela trbuha i kreni. Hodaj do mile volje, za početak. S vremenom ćeš povećavati kilometražu i to sa zadovoljstvom jer ćeš se zaljubiti u hodanje. 


via Giphy

Kako bismo taj proces ubrzale, donosimo ti osam benefita hodanja.   
 
Brža šetnja - više ćeš kalorija sagorjeti

Žustra šetnja ojačat će ti srce i sagorjeti kalorije. Kako bi povećala intenzitet hodanja, izaberi brda ili stepenice u zgradi, ako je loše vrijeme.

Izmjena brzog i sporog hodanja, brda i nizbrdica dodatno će aktivirati mišiće stražnjice i učiniti da se dobro oznojiš. Izabreš li za hodanje šumu, nadisat ćeš se svježeg zraka i psihički opustiti. U svakom slučaju, dobrobiti su višestruke.



(FOTO: Pexels)
1/8
Skoči direktno na:
 
Komentari
+2
 
irija
  • 15.5.2020 16:42:40
  • Bodova: 46997
  • Prijavi
Ja sam više za lagano hodanje jer ovo ubrzano i ne mogu.
nikolainen
  • 15.5.2020 16:39:09
  • Bodova: 624
  • Prijavi
Hodam zadnjih mjesec ipo dana oko 10km dnevno. Uglavnom je to brza setnja a i smrsavila sam 4 kg. Iza je nalet pozitive i energije, tako da je hodanje na vrhu moje liste aktivnosti.
dodaa
  • 15.5.2020 14:51:53
  • Bodova: 33765
  • Prijavi
Volim hodati i trčati, zapravo kombiniram, ali da biram, hodanje mi je ipak draže.
malikekoserk1
  • 15.5.2020 14:47:11
  • Bodova: 20537
  • Prijavi
Ovo je hvale vrijedan tekst. Slažem se sa svim navedenim. Ja se bavim hodanjem već jako dugo , krenulo je radi nekih emotivnih problema i pretvorilo se u opsesiju i užitak. Preporučam svima , užitak i dobar izgled zagarantirani.