Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Tipični izgovori za nevježbanje i kako ih pobijediti

Tipični izgovori za nevježbanje i kako ih pobijediti© Unsplash

5 uobičajenih izgovora koji ljudi najčešće koriste da izbjegnu vježbanje

Voliš li vježbati ili si jedan od onih tipova koji uvijek pronalaze izgovore samo kako ne bi vježbali?
 
Bez obzira na sve, činjenica je da je fizička aktivnost nužna za naše zdravlje i održavanje dobre linije. Vježbanje nije lako niti jednostavno, no najveća prepreka s kojom se ljudi pritom susreću zapravo je njihov um. Stručnjaci kažu da je fitness 90 posto mentalni dio, a samo 10 posto se odnosi na fiziku i to je prilično točno.
 
Želiš li da ti vježbanje postane dio tjedne rutine, vrlo je važno pobijediti određene mentalne prepreke zbog kojih većina najčešće preskače odlazak u teretanu.


Foto: Unsplash

Izgovor 1: Preumorna sam za vježbanje

Ako se uistinu osjećaš jako iscrpljeno, onda je najbolje preskočiti odlazak u teretanu. No ako se taj umor pojavljuje svakodnevno, to je vjerojatno upravo zbog nedostatka fizičke aktivnosti. Kada previše vremena provodimo u sjedećem položaju te se kroz dan ne krećemo dovoljno, naše tijelo nema dovoljno kisika pa se počinjemo osjećati letargično, objašnjavaju stručnjaci. Čim se počnemo kretati, izlučuju se endorfini zbog čega se momentalno osjećamo bolje. Bez obzira na umor i nedostatak volje, na vježbanje se jednostavno trebaš prisili i uskoro će ono postati dio tvoje rutine. I mala količina fizičke aktivnosti pomoći će ti da se osjećaš puno bolje i energičnije.

1/5
Skoči direktno na:
 
Komentari
+2