Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Svi trče pa bi i ti, ali ne znaš kako krenuti: Jednostavni savjeti za početnike

Trčanje je jedna od najjednostavnijih kardiovaskularnih aktivnosti, s prednostima za gotovo svaki dio našeg tijela

3/7
Započni s laganom šetnjom

Svaki početnik u trčanju trebao bi započeti šetnjom - cilj ovdje nije poboljšati aerobni kapacitet već razviti naviku izlaženja van i kretanja korak po korak. U trčanju,  za razliku od drugih treninga, ne postoji 'lagana' verzija, kao što u treninzima snage možeš odabrati lakše utege i zato treba ići korak po korak.

(Foto: Pexels)

Recimo da odlučiš da želiš trčati četiri puta tjedno po 45 minuta. U početku, tih 45 minuta odvoji za šetnje - to će ti pomoći da se navikneš na vježbanje i provođenje vremena vani u to vrijeme. Uz to, ovo je vrijeme savršeno za eksperimentiranje, pa ćeš otkriti odgovara li ti više hodati ujutro ili predvečer, a kako bi uspostavila svoj obrazac, redovito hodaj najmanje nekoliko tjedana. 
3/7
Skoči direktno na:
 
Komentari
+2
 
dodaa
  • 30.6.2020 17:05:40
  • Bodova: 34530
  • Prijavi
Volim kombinaciju hodanja i trčanja, ali ipak više volim hodanje tako da nekad i samo hodam ako mi se neda trčati. Mogli biste napraviti i članak o plivanju koje također po ljeti prakticiram :)